Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
 
Vaš e-mail:


  • knjige možete preuzeti bez troškova poštarine u knjižarama: Zagreb i Rijeka
  • plaćanje omogućeno svim online kreditnim karticama, mPay, on line bankingom
  • na teritoriju Republike Hrvatske moguće plaćanje pri dostavi (troškovi dostave), pouzeću.
  • za narudžbe iznad 500 kn dostava besplatna

Sutra u SuperPonudi

Find us on Google+





Ponuda dana

 
 
  MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU  
 
53%
popusta
leonardo blažević

MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

Vaša cijena:
79,00 kn
Redovna cijena: 169,00 kn
Uštedjeli ste: 90,00 kn
Preostalo vrijeme
0 kupljenih
Možete dalje kupovati

Upravo kupljeno ...

 
Podijeli s prijateljima:

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnjm čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima.
Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoč koje se mogu postidi zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika.
(dr. sc. Franjo Pehar)

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnjm čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima.

 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoč koje se mogu postidi zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika.

 

(dr. sc. Franjo Pehar)

 

Format:23
ISBN:9789532227543
Broj stranica:293
Uvez:meki
Godina izdanja:2016
Izdavač:JESENSKI I TURK, ZAGREB

KRATAK OPIS

 


Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

– dr. sc. Franjo Pehar 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 


Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 


– dr. sc. Franjo Pehar 


 


Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 


Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 


– dr. sc. Zoran Velagić 


 


 


Dodatna ponuda

 
  MOJA TRI ŽIVOTA - Uspomene  
 
63%
popusta
Vaša cijena:
55,00 kn
Redovna cijena:
150,00 kn
Uštedjeli ste:
95,00 kn
Preostalo vrijeme
3 kupljenih
Možete dalje kupovati

Dodatna ponuda

 
  GLUMAC I NJEGOVO DOBA - Knjiga o Dubravku Dujšinu  
 
71%
popusta
Vaša cijena:
55,00 kn
Redovna cijena:
190,00 kn
Uštedjeli ste:
135,00 kn
Preostalo vrijeme
2 kupljenih
Možete dalje kupovati
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2017, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati