Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    kaotika - upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
Naslov:
kaotika - upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
sve od autora:
sve iz područja:
sveučilišni udžbenici
društvene znanosti
ekonomija
Sve od nakladnika:
Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, Zagreb
Broj stranica:
210

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  IDEJA PRAVEDNOSTI  
 
50%
popusta
Vaša cijena:
99,00 kn
Preostalo vrijeme
5 kupljenih
Možete dalje kupovati



sveučilišni udžbenici

 

philip kotler, john a. caslione

KAOTIKA - upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima

 
 
KAOTIKA - upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
 
 
Cijena:100,00 kn
 
Format:23x15
Broj stranica:210
Uvez:meki
Godina izdanja:2009
Izdavač:Zagrebačka škola ekonomije i menagementa, Zagreb
Preveo(la): Jagoda Poropat Darrer
Antikvarijat:Vukotinovićeva 4
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

ANTIKVARIJAT KRATAK OPIS

UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBOLENTNIM VREMENIMA!



NEOPHODAN VODIČ POSLOVNIM VOĐAMA KOJI NASTOJE PREŽIVJETI DANAŠNJE EKONOMSKE OLUJE, A ŽELE I NAPREDOVATI U NEIZBJEŽNIM TURBOLENCIJAMA SUTRAŠNJICE!


 


Kaotika je strateški radni okvir namjenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.


 


Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetrima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanjije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigrati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.


 


Kratki sadržaj:


 


1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE
(Što je tržišna turbulencija?, Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos)


2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE
(Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu,
Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka,
Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije,
Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda,
Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena,
Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju,
Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza,
Podcjenjivanje dobavljača i distributera)


3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE  RANJIVOŠĆU I  PRILIKAMA
(Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija, Odabir scenarija i strategije)


4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA
(Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija, Proizvodnja/operacije, Kupnja/nabava, Ljudski potencijali)


5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA
Česte marketinške reakcije na krize, Strateški marketinški odgovori na krize, Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli, Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli)

6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA
(Održivost poslovnih pothvata)


Prof. Philip Kotler jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka za strateški marketing, a bio je proglašen prvim vođom marketinške misli u Američkom marketinškom udruženju (AMA). Ugledni je profesor međunarodnog marketinga s titulom S. C. Johnson na Školi za menadžment Kellog na Sveučilištu Northwestern i autor plodonosne knjige Upravljanje marketingom i mnogih drugih utjecajnih knjiga. Živi u Glencoeu u Illinoisu.


John A . Caslione jedan je od najboljih svjetskih poslovnih stratega koji radi kao savjetnik u mnogim velikim i srednjim kompanijama, a izvršavao je globalne poslovne razvoje u 88 zemalja na šest kontinenata. Osnivač je, predsjednik i izvršni direktor GCS Business Capital LLC-a, savjetničke tvrtke za globalna spajanja i akvizicije. Živi u Lake Forestu u llinoisu.




Preporučamo

 

ANATOMIJA RASTANAKA - daniel radočaj

ANATOMIJA RASTANAKA

Cijena: 80,00 kn
Internet cijena: 76,00 kn
Uštedjeli ste: 4,00 kn
Godina izdanja: 2019
DANI - miroslav mićanović

DANI

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2011
ATLAS OBLAKA - david mitchell

ATLAS OBLAKA

Cijena: 130,00 kn
Internet cijena: 123,50 kn
Uštedjeli ste: 6,50 kn
Godina izdanja: 2018
BAŠTA SLJEZOVE BOJE - branko ćopić

BAŠTA SLJEZOVE BOJE

Cijena: 32,00 kn
Internet cijena: 30,40 kn
Uštedjeli ste: 1,60 kn
Godina izdanja: 2001


zatvori
IDEJA PRAVEDNOSTI
50%
popusta
amartya sen
IDEJA PRAVEDNOSTI
Vaša cijena:
99.00 kn
Redovna cijena: 199.00 kn
Uštedjeli ste: 100 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati