Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
Naslov:
marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
sve od autora:
sve iz područja:
društvene znanosti
ekonomija
Sve od nakladnika:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Broj stranica:
932

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  RAJA - Ironijski aspekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija života  
 
70%
popusta
Vaša cijena:
44,00 kn
Preostalo vrijeme
3 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

philip kotler, john t. bowen, james c. makens

MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

 
 
MARKETING U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU
 
 
Cijena:450,00 kn
 
Format:26X21
Broj stranica:932
Uvez:tvrdi
Godina izdanja:2011
Izdavač:Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Preveo(la):IVANA GRABAR, IVANA ZELJKOVIĆ, IVANA RAJH, MARIJA BILIĆ
Antikvarijat:Vukotinovićeva 4
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

ANTIKVARIJAT KRATAK OPIS

Knjiga  koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.




Preporučamo

 

TETA JULIA I PISKARALO - mario vargas llosa

TETA JULIA I PISKARALO

Cijena: 139,00 kn
Internet cijena: 132,05 kn
Uštedjeli ste: 6,95 kn
Godina izdanja: 2017
DIE BALLADEN DES PETRICA KEREMPUH - miroslav krleža

DIE BALLADEN DES PETRICA KEREMPUH

Cijena: 119,00 kn
Internet cijena: 107,10 kn
Uštedjeli ste: 11,90 kn
Godina izdanja: 2016


zatvori
RAJA - Ironijski aspekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija života
70%
popusta
nebojša šavija valha
RAJA - Ironijski aspekt svakodnevne komunikacije u Bosni i Hercegovini i raja kao strategija života
Vaša cijena:
44.00 kn
Redovna cijena: 149.00 kn
Uštedjeli ste: 105 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati