Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    metrike marketinga - konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
Naslov:
metrike marketinga - konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
sve od autora:
sve iz područja:
društvene znanosti
ekonomija
Sve od nakladnika:
Mate d.o.o., Zagreb
Broj stranica:
2014

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  KONTRAPUNKTI KULTURE  
 
85%
popusta
Vaša cijena:
33,00 kn
Preostalo vrijeme
4 kupljenih
Možete dalje kupovati



društvene znanosti

 

paul w. farris, neil t. bendle, phillip e. pfeifer, david j. reibstein

METRIKE MARKETINGA - Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe

 
 
METRIKE MARKETINGA - Konačni vodič kroz mjerenje marketinške izvedbe
 
 
Cijena:349,99 kn
 
Format:22x15 cm
Broj stranica:2014
Uvez:meki
Godina izdanja:2014
Izdavač:Mate d.o.o., Zagreb
Preveo(la): Miljenko Šimić
Antikvarijat:Vukotinovićeva 4
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

ANTIKVARIJAT KRATAK OPIS

Metrike marketinga, drugo izdanje, sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U ovom temeljitom i značajno proširenom izdanju, četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju točno kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.


 


Autori nam pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu točnost, i „triangulaciju” podataka i informacija, da bi se dobila optimalna rješenja. Otkrit ćete metrike velike vrijednosti za gotovo svaki aspekt marketinga: promotivnu strategiju, oglašavanje, i distribuciju; percepciju kupaca, tržišni udjel; snagu konkurenata; maržu i određivanje cijena; proizvode i portfelje; profitabilnost poslovanja s klijentima; prodajno osoblje i kanale; i mnogo čega drugog.


 


Ova nagrađivana knjiga će vam pokazati kako možete primijeniti ispravne metrike na sva svoja ulaganja u marketing, kako da dobijete precizne odgovore i iskoristite ih kako biste sustavno poboljšali svoj ROI.


 


Pronaći ćete praktične, ažurirane tehnike mjerenja svega od kapitala marke do društvenih medija, marketinškog udjela i angažmana na webu. Za svaku metriku, autori nude pozitivnu i negativnu stranu, te kompromise među raznim mogućnostima – i na taj vam način pomažu da shvatite što te brojke doista znače. Naučit ćete kako oblikovati i tumačiti marketinšku nadzornu ploču u svrhu otkrivanja nadolazećih prilika i rizika te kako da koristite moćne nove tehnike modeliranja u svrhu optimizacije svake odluke koju donesete. U ovom drugom izdanju autori su proširili svoj tretman društvenog marketinga, metrika weba i kapitala marke. Oni će također čitateljima pružiti uvid u nove sustave za ustrojavanje marketinških metrika u modele i nadzorne ploče koje prevode brojke u rukovoditeljsku pronicavost.




Preporučamo

 

KVOCIJENT POLJUPCA - helen hoang

KVOCIJENT POLJUPCA

Cijena: 29,90 kn
Internet cijena: 28,41 kn
Uštedjeli ste: 1,50 kn
Godina izdanja: 2018
ISTANBUL JE BIO BAJKA - mario levi

ISTANBUL JE BIO BAJKA

Cijena: 249,00 kn
Internet cijena: 236,55 kn
Uštedjeli ste: 12,45 kn
Godina izdanja: 2016
U POTRAZI ZA WELLESOM - tihomir mraović

U POTRAZI ZA WELLESOM

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 108,00 kn
Uštedjeli ste: 12,00 kn
Godina izdanja: 2019
ONO ŠTO NIGDJE NIJE - matko meštrović

ONO ŠTO NIGDJE NIJE

Cijena: 49,00 kn
Internet cijena: 46,55 kn
Uštedjeli ste: 2,45 kn
Godina izdanja: 2019


zatvori
KONTRAPUNKTI KULTURE
85%
popusta
georg simmel
KONTRAPUNKTI KULTURE
Vaša cijena:
33.00 kn
Redovna cijena: 220.00 kn
Uštedjeli ste: 187 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati