Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    buđenje želja - šta motiviše kupce?
Naslov:
buđenje želja - šta motiviše kupce?
sve od autora:
sve iz područja:
društvene znanosti
PSIHOLOGIJA
SOCIOLOGIJA
POSLOVNA PSIHOLOGIJA
Sve od nakladnika:
PSIHOPOLIS INSTITUT
ISBN:
9788664230063
Broj stranica:
397

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  PRILAGODI SE - Zašto uspjeh uvijek počinje neuspjehom  
 
59%
popusta
Vaša cijena:
49,00 kn
Preostalo vrijeme
7 kupljenih
Možete dalje kupovati
Find us on Google+



društvene znanosti

 

ernest dichter

BUĐENJE ŽELJA - Šta motiviše kupce?

 
 
BUĐENJE ŽELJA - Šta motiviše kupce?
 
 
Cijena:199,00 kn
Internet cijena:189,05 kn
Uštedjeli ste:9,95 kn
 
Format:20
ISBN:9788664230063
Broj stranica:397
Uvez:meki
Godina izdanja:2015
Izdavač:PSIHOPOLIS INSTITUT,
Preveo(la):MAJA ŠARIĆ
dodaj u listu želja
Artikla trenutno nema na skladištu!


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

Šta nas motiviše da želimo, a šta da kupimo neki predmet? Zašto uveravati, a ne nagovarati kupce? Šta je Sedam pravila uveravanja? Zašto je psihološka vrednost predmeta važnija od upotrebne? Na ova pitanja odgovore traži Ernest Dihter (Ernest Dichter, 1907-1991), psiholog i pionir motivacionog istraživanja kao osnovnog i nezamenljivog metoda istraživanja ljudskog ponašanja, posebno ponašanja kupaca. Knjiga predstavlja njegov iskren pokušaj da pomogne ljudima da nauče da žive u novom svetu, koji je nastajao dok je pisao ovu knjigu, tj. pre više od pedeset godina. Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, i kako mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade.

ŠTA ZNAMO O PSIHOLOŠKOJ POZADINI ŽELJENJA I ODLUČIVANJA?
Šta je konstruktivno nezadovoljstvo?
Kako se dobre, zrele i plodonosne odluke razlikuju od onih drugih?
Kako utičemo na motivaciju drugih ljudi?
Zašto bi donošenje odluka trebalo da bude predmet u školama?
ŠTA POTROŠAČI TREBA DA ZNAJU O TOME ŠTA O NJIMA ŽELE DA ZNAJU PROIZVOĐAČI?

Dihter nam je učinio veliku uslugu demonstrirajući do koliko neverovatnih saznanja o ljudima se uz pomoć motivacionog istraživanja može doći, kao i da ova istraživanja mogu da pomognu korporacijama ili drugim institucijama da otkriju zašto se ljudi ponašaju i misle na način na koji to rade. Ovo nam može pomoći u odbrani od onih koji koriste motivaciono istraživanje kako bi nas uverili da kupimo nešto što nam nije potrebno ili da uradimo nešto što ne bi trebalo.
Ljudi su ponekad tvrdoglavi poput mazge, tako da ni svi podaci koji se motivacionim istraživanjima mogu prikupiti ne mogu da garantuju da ćemo mi, članovi naše porodice, prijatelji ili neko drugi uspešno da budemo uvereni u nešto.
Zahvaljujući Dihteru sada znamo kako motivaciona istraživanja funkcionišu i to nas, u izvesnom smislu, može naoružati i pomoći nam u nastojanju da izbegnemo one koji saznanja motivacionih istraživanja koriste za sopstvene ciljeve.
Ovo nam može pomoći u odbrani od onih koji koriste motivaciono istraživanje kako bi nas uverili da kupimo nešto što nam nije potrebno ili da uradimo nešto što ne bi trebalo. Zahvaljujući Dihteru sada znamo kako motivaciona istraživanja funkcionišu i to nas, u izvesnom smislu, može naoružati i pomoći nam u nastojanju da izbegnemo one koji saznanja motivacionih istraživanja koriste za sopstvene ciljeve.


SADRŽAJ

Zahvalnost
Žozef-Ivan Lončar: Predgovor srpskom izdanju
Artur Ejsa Berger: Predgovor džepnom izdanju
Uvod
Prvi deo: UVERAVANJE JE POČELO SA EVOM
1. Lažno predstavljanje
2. Otkriće motiva
3. Naređivanje ili uveravanje
4. Merenje ljudskih emocija
5. I stvari imaju dušu
6. Mislimo kako nam se prohte
7. Holistički pristup
Drugi deo: STRATEGIJA U DOBA SUKOBA
Uvod
8. Psiho-ekonomsko doba
9. Slike pred našim očima
10. Strah od promena
11. Potraga za identitetom
12. Muke odlučivanja
13. „Teret“ dobrog života
14. Potraga za ciljem
Prilog I
Prilog II




Najprodavanije

 

MASOVNA PSIHOLOGIJA FAŠIZMA - wilhelm reich

MASOVNA PSIHOLOGIJA FAŠIZMA

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2014
MASOVNA PSIHOLOGIJA FAŠIZMA - wilhelm reich

MASOVNA PSIHOLOGIJA FAŠIZMA

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2014
A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke - ivica vrančić

A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2015
A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke - ivica vrančić

A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2015

Preporučamo

 

SKARABEJ I VESTALKA - feri lainšček

SKARABEJ I VESTALKA

Cijena: 140,00 kn
Internet cijena: 126,00 kn
Uštedjeli ste: 14,00 kn
Godina izdanja: 2013
MOJ TOP - Sjećanja jednog topnika iz 1914. - paul lintier

MOJ TOP - Sjećanja jednog topnika iz 1914.

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 142,50 kn
Uštedjeli ste: 7,50 kn
Godina izdanja: 2015
KLUB ČUDNIH ZANIMANJA - gilbert keith chesterton

KLUB ČUDNIH ZANIMANJA

Cijena: 165,00 kn
Internet cijena: 148,50 kn
Uštedjeli ste: 16,50 kn
Godina izdanja: 2013
O ČAJNICIMA I ŽENAMA - mihaela gašpar

O ČAJNICIMA I ŽENAMA

Cijena: 100,00 kn
Internet cijena: 90,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 2016

Što su drugi kupili

 

STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade - f. william engdahl

STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 135,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2008
BIJELI KLAUN - damir miloš

BIJELI KLAUN

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2016
BRAIN GYM - PRIRUČNIK ZA OBITELJ I EDUKATORE - paul e. dennison, gail e. dennison

BRAIN GYM - PRIRUČNIK ZA OBITELJ I EDUKATORE

Cijena: 126,00 kn
Internet cijena: 119,70 kn
Uštedjeli ste: 6,30 kn
Godina izdanja: 2007
UMIJEĆE JAVNOG NASTUPA - osvojite govornicu koristeći se glumačkim vještinama - deb gottesman, buzz mauro

UMIJEĆE JAVNOG NASTUPA - osvojite govornicu koristeći se glumačkim vještinama

Cijena: 89,00 kn
Internet cijena: 71,20 kn
Uštedjeli ste: 17,80 kn
Godina izdanja: 2006


zatvori
PRILAGODI SE - Zašto uspjeh uvijek počinje neuspjehom
59%
popusta
tim harford
PRILAGODI SE - Zašto uspjeh uvijek počinje neuspjehom
Vaša cijena:
49.00 kn
Redovna cijena: 120.00 kn
Uštedjeli ste: 71 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2018, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati