Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:
KRATAK OPIS
Što je zapravo taj svjetonazor stvarnog vremena o kojemu Scott tako strastveno piše u ovoj knjizi? On to ovako definira: “To je odnos prema poslovanju (i prema životu) s naglaskom na brzu reakciju u pravome trenutku". Scott tvrdi da su za to ključni usredotočenost i suradnja. “Kompanije čiji zaposlenici razumiju moć informacije u stvarnom vremenu ostvaruju izuzetno moćnu konkurentnu prednost”, kaže on. Scott ističe da razvoj svjetonazora stvarnog vremena zahtijeva trajne napore te nudi trinaest temeljnih načela svakog poslovanja u stvarnom vremenu:
Iskoristiti priliku prije nego bude prekasno Revidirati planove u skladu s promjenama na tržištu Mjeriti rezultate u sadašnjem vremenu Djelovati na temelju onoga što se događa upravo sada Provoditi strategije i taktike u skladu s onime što je trenutno prijelomna vijest Dati svojim zaposlenicima ovlasti da i sami djeluju Povući potez u pravom trenutku Redovito se informirati, ali biti uvijek spreman reagirati Biti brz u procjenjivanju mogućnosti i odabrati smjer djelovanja Sve razraditi i pokrenuti akciju, ionako nikada neće biti savršeno Odgovoriti klijentima onda kada to njima odgovara Povezati se s medijima onda kada to oni od vas traže Scott nadalje tvrdi da je kompanijama nužna potpora tehnologije stvarnog vremena kako bi se prilagodile poslovnom modelu stvarnog vremena. No, podsjeća također kako nije sve u korištenju alata kao što su Facebook, YouTube i Twitter, već da se radi i o prilagodbi novom svjetonazoru kojemu je komunikacija u stvarnom vremenu prirodno svojstvena.