Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
 
Naslov:
moć marketinga u knjižnom nakladništvu
sve od autora:
Sve od nakladnika:
SUPER VELIKA AKCIJA
ISBN:
9789532227543
Broj stranica:
293

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana  
 
50%
popusta
Vaša cijena:
79,00 kn
Preostalo vrijeme
0 kupljenih
Možete dalje kupovati



 

leonardo blažević

MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

 
 
MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU
 
 
Cijena:169,00 kn
Internet cijena:50,70 kn
Uštedjeli ste:118,30 kn
 
Format:23
ISBN:9789532227543
Broj stranica:293
Uvez:meki
Godina izdanja:2016
Izdavač:SUPER VELIKA AKCIJA, ZAGREB
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

 


Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

– dr. sc. Franjo Pehar 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 


Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 


– dr. sc. Franjo Pehar 


 


Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 


Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 


– dr. sc. Zoran Velagić 


 


 




Preporučamo

 

SAGA O RUDNJANIMA 1/3 - mirko matović

SAGA O RUDNJANIMA 1/3

Cijena: 300,00 kn
Internet cijena: 285,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2014
PJESME - MOJ IZBOR - robert graves

PJESME - MOJ IZBOR

Cijena: 165,00 kn
Internet cijena: 156,75 kn
Uštedjeli ste: 8,25 kn
Godina izdanja: 2014
DRUGE BESIDE - jovica škaro

DRUGE BESIDE

Cijena: 147,00 kn
Internet cijena: 139,65 kn
Uštedjeli ste: 7,35 kn
Godina izdanja: 2018
OTVORENI GRAD - teju cole

OTVORENI GRAD

Cijena: 90,00 kn
Internet cijena: 85,50 kn
Uštedjeli ste: 4,50 kn
Godina izdanja: 2016

Što su drugi kupili

 

PSIHOLOGIJA OBRAZOVANJA - dubravka miljković, majda rijavec, vlasta vizek-vidović, vesna vlahović - štetić

PSIHOLOGIJA OBRAZOVANJA

Cijena: 480,00 kn
Godina izdanja: 2014
CIGANIN, ALI NAJLJEPŠI - kristian novak

CIGANIN, ALI NAJLJEPŠI

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 134,10 kn
Uštedjeli ste: 14,90 kn
Godina izdanja: 2017
VODIČ KROZ GALAKSIJU ZA AUTOSTOPERE - douglas adams

VODIČ KROZ GALAKSIJU ZA AUTOSTOPERE

Cijena: 80,00 kn
Internet cijena: 72,00 kn
Uštedjeli ste: 8,00 kn
Godina izdanja: 2004


zatvori
KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana
50%
popusta
sanja kovačević
KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana
Vaša cijena:
79.00 kn
Redovna cijena: 159.00 kn
Uštedjeli ste: 80 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati