Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    moć marketinga u knjižnom nakladništvu
Naslov:
moć marketinga u knjižnom nakladništvu
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
društvene znanosti
OSTALE DRUŠTVENE ZNANOSTI
Sve od nakladnika:
SUPER VELIKA AKCIJA
ISBN:
9789532227543
Broj stranica:
293

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  ŠEĆERNA BOLEST I TJELESNO VJEŽBANJE  
 
50%
popusta
Vaša cijena:
59,00 kn
Preostalo vrijeme
2 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

leonardo blažević

MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU

 
 
MOĆ MARKETINGA U KNJIŽNOM NAKLADNIŠTVU
 
 
Cijena:169,00 kn
Internet cijena:50,70 kn
Uštedjeli ste:118,30 kn
 
Format:23
ISBN:9789532227543
Broj stranica:293
Uvez:meki
Godina izdanja:2016
Izdavač:SUPER VELIKA AKCIJA, ZAGREB
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

 


Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 

Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 

– dr. sc. Franjo Pehar 

Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 

Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 

– dr. sc. Zoran Velagić 

 

Moć marketinga u knjižnom nakladništvu pionirski je rad u kojem je prvi puta predstavljen detaljan i iscrpan prikaz stanja u hrvatskom knjižnom nakladništvu. Knjiga daje potpuno nov, kritički i znanstveno utemeljen i relevantan te na hrvatskom tržištu primjenjiv model upravljanja marketingom kao ključnim čimbenikom održivosti i razvoja nakladništva bez obzira radi li se o kulturno značajnim, trajnim, znanstvenim, stručnim ili efemernim komercijalnim naslovima. 


Djelo Leonarda Blaževića sustavno i objektivno ukazuje na slabe točke nakladničke struke u Hrvatskoj, posebno na planu promicanja knjige. Svojim modelom promicanja knjige, kao temeljnog nakladničkog proizvoda, autor je obuhvatio sve faze nakladničkog poslovanja, te je na taj način dao sveobuhvatnu matricu uz pomoć koje se mogu postići zadovoljavajući kulturološki i tržišni rezultati djelovanja nakladnika. 


– dr. sc. Franjo Pehar 


 


Tema je knjige inovativna i izvorna, njezin je posebni doprinos vrlo konkretna i jasno artikulirana mogućnost poboljšanja rada gospodarskih subjekata, konkretno nakladnika. Djelo je prvi pokušaj kontekstualiziranja suvremenih marketinških trendova u produkciju i općenito tržišno ponašanje domaćih komercijalnih nakladnika. 


Knjiga je namijenjena profesionalcima u nakladničkoj industriji te znanstvenoj i stručnoj zajednici (uključujući i studente), posebice u područjima komunikoloških, medijskih, informacijskih i sl. studija. 


– dr. sc. Zoran Velagić 


 


 




Najprodavanije

 

SVJETOVI UMJETNOSTI - howard s. becker

SVJETOVI UMJETNOSTI

Cijena: 220,00 kn
Internet cijena: 44,00 kn
Uštedjeli ste: 176,00 kn
Godina izdanja: 2009
PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare - george a. akerlof, robert j. shiller

PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare

Cijena: 119,00 kn
Internet cijena: 113,05 kn
Uštedjeli ste: 5,95 kn
Godina izdanja: 2017
ŠPILJSKA ŽENA - Priče iz evolucijske neurologije - harold klawans

ŠPILJSKA ŽENA - Priče iz evolucijske neurologije

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 36,00 kn
Uštedjeli ste: 84,00 kn
Godina izdanja: 2008
LONGITUDA - dava sobel

LONGITUDA

Cijena: 100,00 kn
Internet cijena: 20,00 kn
Uštedjeli ste: 80,00 kn
Godina izdanja: 2000

Preporučamo

 

CIVILIZACIJA KOMUNIZMA - leopold tyrmand

CIVILIZACIJA KOMUNIZMA

Cijena: 130,00 kn
Internet cijena: 123,50 kn
Uštedjeli ste: 6,50 kn
Godina izdanja: 2017
KLUB ČUDNIH ZANIMANJA - gilbert keith chesterton

KLUB ČUDNIH ZANIMANJA

Cijena: 165,00 kn
Internet cijena: 148,50 kn
Uštedjeli ste: 16,50 kn
Godina izdanja: 2013
SEPARATE PEACE - john knowles

SEPARATE PEACE

Cijena: 92,00 kn
Godina izdanja: 2003
NJEŽNE USLUGE TERENSKOG KOMERCIJALISTA - ivan dimoski

NJEŽNE USLUGE TERENSKOG KOMERCIJALISTA

Cijena: 110,00 kn
Internet cijena: 99,00 kn
Uštedjeli ste: 11,00 kn
Godina izdanja: 2009

Što su drugi kupili

 

PSIHOLOGIJA OBRAZOVANJA - dubravka miljković, majda rijavec, vlasta vizek-vidović, vesna vlahović - štetić

PSIHOLOGIJA OBRAZOVANJA

Cijena: 480,00 kn
Godina izdanja: 2014
ISTINE I LAŽI O HRANI - anita šupe

ISTINE I LAŽI O HRANI

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 122,55 kn
Uštedjeli ste: 6,45 kn
Godina izdanja: 2015
CIGANIN, ALI NAJLJEPŠI - kristian novak

CIGANIN, ALI NAJLJEPŠI

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 134,10 kn
Uštedjeli ste: 14,90 kn
Godina izdanja: 2017
RAT I MIT - Politika identiteta u suvremenoj Hrvatskoj - dejan jović

RAT I MIT - Politika identiteta u suvremenoj Hrvatskoj

Cijena: 179,00 kn
Internet cijena: 170,05 kn
Uštedjeli ste: 8,95 kn
Godina izdanja: 2017


zatvori
ŠEĆERNA BOLEST I TJELESNO VJEŽBANJE
50%
popusta
maja cigrovski berkovićlana ružić
ŠEĆERNA BOLEST I TJELESNO VJEŽBANJE
Vaša cijena:
59.00 kn
Redovna cijena: 119.00 kn
Uštedjeli ste: 60 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati