Superknjižara
Your Cart
your cart
is empty
change currency:
| |
checkout
    vladajući položaj na tržištu i njegova zlouporaba u pravu tržišnog natjecanja ez
Title:
vladajući položaj na tržištu i njegova zlouporaba u pravu tržišnog natjecanja ez
By the same author:
In the same category:
economics
social sciences
law and legislation
By the same publisher:
IBIS GRAFIKA
ISBN:
953-6927-10-1
Number of pages:
525

Your e-mail:


SuperPonuda

 
  IDEOLOGIJA I UTOPIJA  
 
80%
discount
Your price:
36,00 kn
Time left
2 bought
You can still buy



economics

 

vedran šoljan

VLADAJUĆI POLOŽAJ NA TRŽIŠTU I NJEGOVA ZLOUPORABA U PRAVU TRŽIŠNOG NATJECANJA EZ

 
 
VLADAJUĆI POLOŽAJ NA TRŽIŠTU I NJEGOVA ZLOUPORABA U PRAVU TRŽIŠNOG NATJECANJA EZ
 
 
Price:150,00 kn
Internet price:135,00 kn
You save:15,00 kn
 
Dimension:24,5
ISBN:953-6927-10-1
Number of pages:525
Binding:hardback
Published:2004
Publisher:IBIS GRAFIKA, ZAGREB
add to cart
add to wishlist
  Cart
Click on "add to cart" and item will be added to your shopping cart shown at upper right corner of window. You can make changes to your cart before proceeding to checkout.
add to cart


add to wishlist
Wishlist
Click on "add to wishlist" and item will be added to your Wishlist shown at upper right corner of window. You can make changes to your wishlist at any time.
Share with friends:

SHORT DESCRIPTION
Institut zlouporabe vladajućeg položaja na tržištu jedan je od tri ključna ma-terjalno-pravna instituta gotovo svih suvremenih zakonodavstava koja ureduju zaštitu tržišnog natjecanja. U hrvatskom pravu zlouporaba vladajućeg položaja na tržištu uređena je člancima 15-17. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja od 2003. godine i člancima 4. i 5- Odluke Hrvatske narodne banke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora od 2003-, koja je donesena na temelju članaka 25. i 29-, stavka 2. Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci. Ujedno, taj pravni institut uređen je i člancima 51-62. Zakona o telekomunikacijama od 2003. godine, koji ureduje pravni položaj operatera sa znatnijom tržišnom snagom. Zaštita tržišnog natjecanja u Hrvatskoj je, dakle, povjerena različitim državnim tijelima, pri Čemu razgraničenje njihove nadležnosti ovisi o tržištu na kojem je poduzeto postupanje koje može ograničiti tržišno natjecanje.
Razvoj prava tržišnog natjecanja u Republici Hrvatskoj započeo je 1995. godine donošenjem Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja kojim je ustanovljena Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja i kojim su uređena tri ključna materijal-nopravna instituta te grane prava, naime, zabrana sporazuma između poduzetnika kojima se ograničava tržišno natjecanje, zabrana zlouporabe vladajućeg položaja i kontrola koncentracija. Taj je Zakon, međutim, donesen nekoliko godina kasnije od odgovarajućih zakonodavstva država koje će tijekom ove godine postati članice Europske unije, a Agencija je započela djelovati tek 1997. godine. Premda propisi koji zabranjuju ograničavanje tržišnog natjecanja nisu bili nepoznati u našem pravnom sustavu i prije donošenja tog zakona, oni nisu "proizveli" gotovo nikakvu pravnu praksu pa nisu ni značajnije utjecali na uređenje odnosa na tržištu. Stoga se je uloga Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja pokazala značajnom za dinamiziranje razvoja tog prava, na što ukazuje veliki broj predmeta koje je to tijelo razmatralo u proteklih nekoliko godina.
Procesi prilagodbe hrvatskog zakonodavstva propisima Europske zajednice učinili su potrebu moderniziranja zakonodavstva koje ureduje tu materiju neizbježnom, što je rezultiralo donošenjem Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja od 2003. godine koji, ne samo da preciznije uređuje pojedine pravne institute, već sadrži i neka rješenja koja će zasigurno doprinijeti učinkovitijem djelovanju Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.



Bestsellers

 

EKONOMSKI PARADOKSI - petar filipić

EKONOMSKI PARADOKSI

Price: 140,00 kn
Internet price: 35,00 kn
You save: 105,00 kn
Published: 2012
ŽIVI MARX - matko (prired.) meštrović

ŽIVI MARX

Price: 79,00 kn
Internet price: 15,80 kn
You save: 63,20 kn
Published: 2013
KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Price: 149,00 kn
Internet price: 44,70 kn
You save: 104,30 kn
Published: 2016

Recommendations

 

BIJEG OD KNJIGE - antun barac

BIJEG OD KNJIGE

Price: 150,00 kn
Internet price: 135,00 kn
You save: 15,00 kn
Published: 2015
KNJIGA O MORU - morten a. stroksness

KNJIGA O MORU

Price: 149,00 kn
Internet price: 141,55 kn
You save: 7,45 kn
Published: 2017
CURA NA NETU - NAKON PREKIDA - zoe sugg

CURA NA NETU - NAKON PREKIDA

Price: 79,00 kn
Internet price: 71,10 kn
You save: 7,90 kn
Published: 2017
GRADOVI I DRUGE PRIČE - gordin lakas

GRADOVI I DRUGE PRIČE

Price: 136,50 kn
Internet price: 129,68 kn
You save: 6,82 kn
Published: 2007

Customers also bought

 

SAMOMU SEBI - marko aurelije

SAMOMU SEBI

Price: 84,00 kn
Internet price: 75,60 kn
You save: 8,40 kn
Published: 2001
IZVANREDNO STANJE - giorgio agamben

IZVANREDNO STANJE

Price: 125,00 kn
Internet price: 100,00 kn
You save: 25,00 kn
Published: 2008
SUVREMENA POLITIČKA MISAO - raymond plant

SUVREMENA POLITIČKA MISAO

Price: 240,00 kn
Internet price: 48,00 kn
You save: 192,00 kn
Published: 2002


zatvori
IDEOLOGIJA I UTOPIJA
80%
popusta
karl mannheim
IDEOLOGIJA I UTOPIJA
Vaša cijena:
36.00 kn
Redovna cijena: 180.00 kn
Uštedjeli ste: 144 kn
Preostalo vrijeme
My account Help   Strategija | Contact | About us | Delivery | Terms | Personal data | Privacy statement | Conversion declaration | Hrvatski
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

In order to access your account please fill in required fields.

Forgot your password?
Create new account