Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    dizajniranje promjena po mjeri - kako design thinking transformira organizacije i potiče inovacije
Naslov:
dizajniranje promjena po mjeri - kako design thinking transformira organizacije i potiče inovacije
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
MATE
ISBN:
9789532463965
Broj stranica:
269

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  TRUDNOĆA I DIJETE  
 
53%
popusta
Vaša cijena:
79,00 kn
Preostalo vrijeme
1 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

tim brown

DIZAJNIRANJE PROMJENA PO MJERI - kako design thinking transformira organizacije i potiče inovacije

 
 
DIZAJNIRANJE PROMJENA PO MJERI - kako design thinking transformira organizacije i potiče inovacije
 
 
Cijena:262,50 kn
 
Format:23
ISBN:9789532463965
Broj stranica:269
Uvez:meki
Godina izdanja:2019
Izdavač:MATE, ZAGREB
Preveo(la):ANTE TRESIĆ PAVIČIĆ
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

 


Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će potom biti provedene i utjecajne. 

Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučavanja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvježbati i primijeniti na svakom području aktivnosti. Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja problema. Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbivanja već je sam po sebi veoma human.

Knjiga je podijeljena je na dva dijela. Prvi dio prolazi kroz neke od najvažnijih faza design thinkinga.

Nije mi namjera knjigu prikazati kao praktičan vodič nego ona prikazuje vještine koje će se u konačnici najbolje usvojiti kroz rad. Nadam se da ću prikazati okvir koji će čitatelju pomoći pri utvrđivanju načela i praksi koji design thinking čine moćnim.

Kao što pretpostavljam u šestom poglavlju, dizajn će procvjetati u svojoj bogatoj kulturi pripovijedanja i u tom duhu istražit ću razne ideje koje počivaju na pričama tvrtke IDEO, kao i drugih tvrtki i organizacija. Prvi dio knjige usredotočuje se na primjenu design thinkinga u poslovanju. Nadalje, vidjet ćete kakva je njegova primjena u nekim od najinovativnijih kompanija u svijetu te kako je doveo do nevjerojatnih rješenja i situacija u kojima je design thinking katkad bio nenadmašan (svakoj poslovnoj knjizi koja navodi nepobjedive tajne uspjeha mjesto je na polici među knjigama znanstvene fantastike).

Drugi dio izazov je za sve nas da razmišljamo o „velikim stvarima”. Nadam se da ću vam, kroz razmatranje tri široka područja ljudskih aktivnosti – posao, tržište i društvo, uspjeti pokazati kako se design thinking može primijeniti u novim načinima stvaranja ideja koji se mogu nositi s današnjim izazovima.

Ako ste menadžer hotela, design thinking može vam pomoći u preispitivanju same prirode gostoljubivosti. Ako radite za filantropsku agenciju, design thinking vam pomaže dokučiti ljudske potrebe koje nastojite zadovoljiti. Čak i ako ulažete u rizični kapital, design thinking pomaže vam zaviriti u budućnost. 

Ova knjiga će Vas naučiti mjeriti uspjeh Vaših ideja, ali ne kroz stanje bankovnih računa nego kroz njihov utjecaj na svijet.

Design thinking, predmet ove knjige, nudi pristup inovacijama koji je moćan, učinkovit i široko dostupan, koji može biti uključen u sve aspekte poslovanja i društva, koji će pojedinci i timovi koristiti za generiranje prodornih ideja koje će potom biti provedene i utjecajne.Design thinking svoje korijene vuče iz dizajnerskog obučavanja i stručne prakse, ali to su načela koja svatko može uvježbati i primijeniti na svakom području aktivnosti. Design thinking iskorištava kapacitete koje svi imamo, ali koji su zanemareni zbog konvencionalnije prakse rješavanja problema. Taj pristup ne stavlja samo čovjeka u središte zbivanja već je sam po sebi veoma human. Knjiga je podijeljena je na dva dijela. Prvi dio prolazi kroz neke od najvažnijih faza design thinkinga. Nije mi namjera knjigu prikazati kao praktičan vodič nego ona prikazuje vještine koje će se u konačnici najbolje usvojiti kroz rad. Nadam se da ću prikazati okvir koji će čitatelju pomoći pri utvrđivanju načela i praksi koji design thinking čine moćnim. Kao što pretpostavljam u šestom poglavlju, dizajn će procvjetati u svojoj bogatoj kulturi pripovijedanja i u tom duhu istražit ću razne ideje koje počivaju na pričama tvrtke IDEO, kao i drugih tvrtki i organizacija. Prvi dio knjige usredotočuje se na primjenu design thinkinga u poslovanju. Nadalje, vidjet ćete kakva je njegova primjena u nekim od najinovativnijih kompanija u svijetu te kako je doveo do nevjerojatnih rješenja i situacija u kojima je design thinking katkad bio nenadmašan (svakoj poslovnoj knjizi koja navodi nepobjedive tajne uspjeha mjesto je na polici među knjigama znanstvene fantastike). Drugi dio izazov je za sve nas da razmišljamo o „velikim stvarima”. Nadam se da ću vam, kroz razmatranje tri široka područja ljudskih aktivnosti – posao, tržište i društvo, uspjeti pokazati kako se design thinking može primijeniti u novim načinima stvaranja ideja koji se mogu nositi s današnjim izazovima. Ako ste menadžer hotela, design thinking može vam pomoći u preispitivanju same prirode gostoljubivosti. Ako radite za filantropsku agenciju, design thinking vam pomaže dokučiti ljudske potrebe koje nastojite zadovoljiti. Čak i ako ulažete u rizični kapital, design thinking pomaže vam zaviriti u budućnost.  Ova knjiga će Vas naučiti mjeriti uspjeh Vaših ideja, ali ne kroz stanje bankovnih računa nego kroz njihov utjecaj na svijet.


 




Najprodavanije

 

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 44,70 kn
Uštedjeli ste: 104,30 kn
Godina izdanja: 2016
KRIZA I EKONOMSKA POLITIKA - dubravko (ur.) radošević

KRIZA I EKONOMSKA POLITIKA

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 30,00 kn
Uštedjeli ste: 120,00 kn
Godina izdanja: 2010
LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega - tim harford

LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 36,00 kn
Uštedjeli ste: 84,00 kn
Godina izdanja: 2009

Preporučamo

 

KOKAIN - aleksandar skorobogatov

KOKAIN

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 116,10 kn
Uštedjeli ste: 12,90 kn
Godina izdanja: 2019
CARSKA VATRA - robert lyndon

CARSKA VATRA

Cijena: 169,00 kn
Internet cijena: 160,55 kn
Uštedjeli ste: 8,45 kn
Godina izdanja: 2015
ČASNIK I ŠPIJUN - robert harris

ČASNIK I ŠPIJUN

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 122,55 kn
Uštedjeli ste: 6,45 kn
Godina izdanja: 2016
AKO SE IKADA SRETNEMO - kate eberlen

AKO SE IKADA SRETNEMO

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 94,05 kn
Uštedjeli ste: 4,95 kn
Godina izdanja: 2017


zatvori
TRUDNOĆA I DIJETE
53%
popusta
jeny, ur. ruđer
TRUDNOĆA I DIJETE
Vaša cijena:
79.00 kn
Redovna cijena: 169.00 kn
Uštedjeli ste: 90 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati