Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    marketinški genij (m.u.)
Naslov:
marketinški genij (m.u.)
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
DIFFERO d.o.o.
ISBN:
978-953-96545-5-7
Broj stranica:
413

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  SLAVONICE - Dijalektološke i frazeološke  
 
53%
popusta
Vaša cijena:
79,00 kn
Preostalo vrijeme
1 kupljenih
Možete dalje kupovati
Find us on Google+



ekonomija

 

peter fisk

MARKETINŠKI GENIJ (M.U.)

 
 
MARKETINŠKI GENIJ (M.U.)
 
 
Cijena:185,00 kn
Internet cijena:157,25 kn
Uštedjeli ste:27,75 kn
 
Format:20
ISBN:978-953-96545-5-7
Broj stranica:413
Uvez:meki
Godina izdanja:2007
Izdavač:DIFFERO d.o.o., ZAGREB
Preveo(la):KARMELA CINDRIĆ
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS
Ova knjiga svojim sadržajem ispunjava veliku prazninu u području marketinga i poslovanja, jačanja i korištenja branda, odnosa prema kupcima i kao takva predstavlja nezaobilazno štivo, ne samo voditelja marketinških odjela i stručnjaka, već i svih profesionalaca koji donose strateške odluke i upravljaju resorima svojih kompanija.
Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način.
Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.
Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje vam kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u vaš posao da rezultat bude izvanredan.


RECENZIJE
"Pročitati knjigu Marketinški genij najbolje je što marketinški stručnjaci koji si žele napuniti baterije lijeve i desne strane mozga mogu učiniti. Sve što je potrebno tu je: koncepti, sredstva, tvrtke i priče o nadahnutim marketinškim stručnjacima."
Profesor Phillip Kotler s Poslijediplomskog studija poslovnog upravljanja Kellog i autor knjige Marketing Management

"Fantastična knjiga, puna bitnih znanja. Masovni marketing je mrtav. Klijent je šef. Mašta, intuicija i nadahnuće su glavni. Traže se geniji."
Kevin Roberts, generalni direktor globalnih poslova u tvrtci Saatchi & Saatchi i autor knjige Lovemarks

"Ovo je pametna knjiga: govori vam sve što trebate misliti, znati i učiniti da biste zaradili novac od klijenata i onda vas proglašava genijem jer ste je pročitali."
Hamish Pringle, upravitelj Instituta praktičara oglašavanja i autor knjige Celebrity Sells



Najprodavanije

 

PLIVATI S MORSKIM PSIMA - harvey mackay

PLIVATI S MORSKIM PSIMA

Cijena: 220,00 kn
Internet cijena: 209,00 kn
Uštedjeli ste: 11,00 kn
Godina izdanja: 2007
UMIJEĆE RATOVANJA ZA MENEDŽERE - donald g. krause

UMIJEĆE RATOVANJA ZA MENEDŽERE

Cijena: 160,00 kn
Internet cijena: 152,00 kn
Uštedjeli ste: 8,00 kn
Godina izdanja: 2003
BESPLATNO - UVOD U POLITIČKU EKONOMIJU DIGITALNOG DOBA - željko ivanković

BESPLATNO - UVOD U POLITIČKU EKONOMIJU DIGITALNOG DOBA

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 134,10 kn
Uštedjeli ste: 14,90 kn
Godina izdanja: 2018

Preporučamo

 

KRIŽ ISUSA KRISTA - ato hamdam, leonid čigrin

KRIŽ ISUSA KRISTA

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 135,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2012
LJUBAV JE SIHIRBAZ, BABO - nura bazdulj-hubijar

LJUBAV JE SIHIRBAZ, BABO

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 94,05 kn
Uštedjeli ste: 4,95 kn
Godina izdanja: 2013
LUSTRUM - robert harris

LUSTRUM

Cijena: 70,00 kn
Internet cijena: 66,50 kn
Uštedjeli ste: 3,50 kn
Godina izdanja: 2014
PRIČE O SAMOĆI - miro gavran

PRIČE O SAMOĆI

Cijena: 99,00 kn
Godina izdanja: 2019

Što su drugi kupili

 

MEĐUNARODNO POSLOVANJE - božo matić

MEĐUNARODNO POSLOVANJE

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 142,50 kn
Uštedjeli ste: 7,50 kn
Godina izdanja: 2004
SOCIOLOGIJA KULTURE - franco crespi

SOCIOLOGIJA KULTURE

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 2006
BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008


zatvori
SLAVONICE - Dijalektološke i frazeološke
53%
popusta
martin jakšić
SLAVONICE - Dijalektološke i frazeološke
Vaša cijena:
79.00 kn
Redovna cijena: 169.00 kn
Uštedjeli ste: 90 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2019, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati