Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
Naslov:
kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
NAKLADA LJEVAK d.o.o.
ISBN:
978-953-178-896-0
Broj stranica:
207

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  MIMEZA - prikaz zbilje u zapadnoeuropskoj književnosti  
 
76%
popusta
Vaša cijena:
69,00 kn
Preostalo vrijeme
0 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

jaynie l. smith, william g. flanagan

KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju

 
 
KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
 
 
Format:17.00
ISBN:978-953-178-896-0
Broj stranica:207
Uvez:meki
Godina izdanja:2007
Izdavač:NAKLADA LJEVAK d.o.o., ZAGREB
Preveo(la):NIKOLA KRNJAIĆ
Artikl nije raspoloživ.



KRATAK OPIS
Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje "jake strane" pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.

Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: "Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati."
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.



Najprodavanije

 

EKONOMSKI PARADOKSI - petar filipić

EKONOMSKI PARADOKSI

Cijena: 140,00 kn
Internet cijena: 35,00 kn
Uštedjeli ste: 105,00 kn
Godina izdanja: 2012
GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli - dubravko žirovčić

GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 29,80 kn
Uštedjeli ste: 119,20 kn
Godina izdanja: 2016
INTERNET MARKETING U TURIZMU - martina (prir.) urbančić

INTERNET MARKETING U TURIZMU

Cijena: 220,00 kn
Internet cijena: 198,00 kn
Uštedjeli ste: 22,00 kn
Godina izdanja: 2016
HRVATSKI TURIZAM I EU INTEGRACIJE - ivo kunst

HRVATSKI TURIZAM I EU INTEGRACIJE

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 24,00 kn
Uštedjeli ste: 96,00 kn
Godina izdanja: 2012

Preporučamo

 

SKARABEJ I VESTALKA - feri lainšček

SKARABEJ I VESTALKA

Cijena: 140,00 kn
Internet cijena: 133,00 kn
Uštedjeli ste: 7,00 kn
Godina izdanja: 2013
BIJEG OD KNJIGE - antun barac

BIJEG OD KNJIGE

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 135,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2015
IMATI HRABRISTI BITI SRETAN - fumitake koga, ichiro kishimi

IMATI HRABRISTI BITI SRETAN

Cijena: 135,00 kn
Internet cijena: 128,25 kn
Uštedjeli ste: 6,75 kn
Godina izdanja: 2020
NOVA MIS ČILEA - hrvoje šalković

NOVA MIS ČILEA

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 71,10 kn
Uštedjeli ste: 7,90 kn
Godina izdanja: 2015

Što su drugi kupili

 

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008
OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - jozo previšić, đurđana ozretić došen

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 1999


zatvori
MIMEZA - prikaz zbilje u zapadnoeuropskoj književnosti
76%
popusta
erich auerbach
MIMEZA - prikaz zbilje u zapadnoeuropskoj književnosti
Vaša cijena:
69.00 kn
Redovna cijena: 290.00 kn
Uštedjeli ste: 221 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati