Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
Naslov:
kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
NAKLADA LJEVAK d.o.o.
ISBN:
978-953-178-896-0
Broj stranica:
207

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  EKALLIM  
 
54%
popusta
Vaša cijena:
69,00 kn
Preostalo vrijeme
0 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

jaynie l. smith, william g. flanagan

KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju

 
 
KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
 
 
Cijena:59,00 kn
Internet cijena:53,10 kn
Uštedjeli ste:5,90 kn
 
Format:17,5
ISBN:978-953-178-896-0
Broj stranica:207
Uvez:meki
Godina izdanja:2007
Izdavač:NAKLADA LJEVAK d.o.o., ZAGREB
Preveo(la):NIKOLA KRNJAIĆ
dodaj u listu želja
Artikla trenutno nema na skladištu!


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS
Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje "jake strane" pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.

Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: "Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati."
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.



Najprodavanije

 

PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare - george a. akerlof, robert j. shiller

PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare

Cijena: 119,00 kn
Internet cijena: 113,05 kn
Uštedjeli ste: 5,95 kn
Godina izdanja: 2017
LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega - tim harford

LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 36,00 kn
Uštedjeli ste: 84,00 kn
Godina izdanja: 2009
KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 44,70 kn
Uštedjeli ste: 104,30 kn
Godina izdanja: 2016
ŽIVI MARX - matko (prired.) meštrović

ŽIVI MARX

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 15,80 kn
Uštedjeli ste: 63,20 kn
Godina izdanja: 2013

Preporučamo

 

POTHVAT ZA KRALJICU - robert asbacka

POTHVAT ZA KRALJICU

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 114,00 kn
Uštedjeli ste: 6,00 kn
Godina izdanja: 2011
LUSTRUM - robert harris

LUSTRUM

Cijena: 70,00 kn
Internet cijena: 66,50 kn
Uštedjeli ste: 3,50 kn
Godina izdanja: 2014
CARSKA VATRA - robert lyndon

CARSKA VATRA

Cijena: 169,00 kn
Internet cijena: 160,55 kn
Uštedjeli ste: 8,45 kn
Godina izdanja: 2015

Što su drugi kupili

 

SOCIOLOGIJA KULTURE - franco crespi

SOCIOLOGIJA KULTURE

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 2006
BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008
OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - đurđana ozretić došen, jozo previšić

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 1999


zatvori
EKALLIM
54%
popusta
mauro lacovich
EKALLIM
Vaša cijena:
69.00 kn
Redovna cijena: 149.00 kn
Uštedjeli ste: 80 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati