Superknjižara
Your Cart
your cart
is empty
change currency:
| |
checkout
    kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
Title:
kako stvoriti konkurentsku prednost - dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
By the same author:
In the same category:
economics
By the same publisher:
NAKLADA LJEVAK d.o.o.
ISBN:
978-953-178-896-0
Number of pages:
207

Your e-mail:


SuperPonuda

 
  LJUDOŽDER VEGETARIJANAC  
 
60%
discount
Your price:
38,00 kn
Time left
0 bought
You can still buy



economics

 

jaynie l. smith, william g. flanagan

KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju

 
 
KAKO STVORITI KONKURENTSKU PREDNOST - Dajte klijentu razlog da izabere vas, a ne vašu konkurenciju
 
 
Price:59,00 kn
Internet price:53,10 kn
You save:5,90 kn
 
Dimension:17,5
ISBN:978-953-178-896-0
Number of pages:207
Binding:paperback
Published:2007
Publisher:NAKLADA LJEVAK d.o.o., ZAGREB
Translated by:NIKOLA KRNJAIĆ
add to wishlist
Out of stock at the moment.


add to wishlist
Wishlist
Click on "add to wishlist" and item will be added to your Wishlist shown at upper right corner of window. You can make changes to your wishlist at any time.
Share with friends:

SHORT DESCRIPTION
Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga otvorit će vam oči otkrivajući da je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje "jake strane" pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.

Dobra je vijest da MOŽETE ispraviti ove skupe pogreške - identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.
Jack Welch je jednom rekao: "Ako nemate konkurentsku prednost, nemojte se natjecati."
Ova izravna i jasna knjiga puna je inspirativnih primjera i konkretnih uputa o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.



Bestsellers

 

KRIZA U HRVATSKOJ - željko rohatinski

KRIZA U HRVATSKOJ

Price: 139,00 kn
Internet price: 125,10 kn
You save: 13,90 kn
Published: 2019
EKONOMSKI PARADOKSI - petar filipić

EKONOMSKI PARADOKSI

Price: 140,00 kn
Internet price: 35,00 kn
You save: 105,00 kn
Published: 2012
LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega - tim harford

LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega

Price: 120,00 kn
Internet price: 36,00 kn
You save: 84,00 kn
Published: 2009

Recommendations

 

KNJIGA O MORU - morten a. stroksness

KNJIGA O MORU

Price: 149,00 kn
Internet price: 141,55 kn
You save: 7,45 kn
Published: 2017
BODLJIKAVA KNJIGA - iva dužić

BODLJIKAVA KNJIGA

Price: 99,00 kn
Published: 2019
PLJESNIVE JAGODE - caio fernando abreu

PLJESNIVE JAGODE

Price: 99,00 kn
Internet price: 89,10 kn
You save: 9,90 kn
Published: 2015
UPUĆIVANJE U ČESTIT ŽIVOT PO PRIMJERIMA SVETACA - marko marulić

UPUĆIVANJE U ČESTIT ŽIVOT PO PRIMJERIMA SVETACA

Price: 350,00 kn
Internet price: 332,50 kn
You save: 17,50 kn
Published: 2010

Customers also bought

 

SOCIOLOGIJA KULTURE - franco crespi

SOCIOLOGIJA KULTURE

Price: 200,00 kn
Internet price: 190,00 kn
You save: 10,00 kn
Published: 2006
BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Price: 167,00 kn
Internet price: 158,65 kn
You save: 8,35 kn
Published: 2008
OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA - jozo previšić, đurđana ozretić došen

OSNOVE MEĐUNARODNOG MARKETINGA

Price: 200,00 kn
Internet price: 190,00 kn
You save: 10,00 kn
Published: 1999


zatvori
PERVERZIJA
51%
popusta
claire pajaczkowska
PERVERZIJA
Vaša cijena:
19.00 kn
Redovna cijena: 39.00 kn
Uštedjeli ste: 20 kn
Preostalo vrijeme
My account Help   Strategija | Contact | About us | Delivery | Terms | Personal data | Privacy statement | Conversion declaration | Hrvatski
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

In order to access your account please fill in required fields.

Forgot your password?
Create new account