Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    psihologija marketinga
Naslov:
psihologija marketinga
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
društvene znanosti
PSIHOLOGIJA
Sve od nakladnika:
TARGET D.O.O.
ISBN:
978-953-95319-0-2
Broj stranica:
252

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća  
 
61%
popusta
Vaša cijena:
35,00 kn
Preostalo vrijeme
3 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

goran milas

PSIHOLOGIJA MARKETINGA

 
 
PSIHOLOGIJA MARKETINGA
 
 
Cijena:150,00 kn
Internet cijena:135,00 kn
Uštedjeli ste:15,00 kn
 
Format:24
ISBN:978-953-95319-0-2
Broj stranica:252
Uvez:meki
Godina izdanja:2007
Izdavač:TARGET D.O.O., ZAGREB
dodaj u listu želja
Artikla trenutno nema na skladištu!


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS
Psihološki pristup u izučavanju marketinških aktivnosti i ponašanja potrošača nipošto nije nov, o čemu svjedoči obilje dostupne, mahom ipak strane literature. Zasigurno se pitate, čemu onda još jedna takva knjiga? Pripremajući predavanja iz istoimenog kolegija na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, suočio sam se s prilično ozbiljnim problemom. Knjige koje sam probrao kao ponajbolje iz područja ponašanja potrošača nisu bile lišene nedostataka. Mnoge od njih bile su pisane isključivo za nepsihologe, pri čemu su psihologijske teorije pojednostavljivane ili iznošene u nedovoljno preciznom obliku. U večini njih se, bez obzira na godinu izdanja, najveća ili isključiva pažnja poklanjala starijim teorijama koje u psihologiji više nisu aktualne ili su gotovo u potpunosti napuštene, što je stvaralo pogrešnu sliku o ovoj disciplini i njezinu razvoju. Modeli kojima je tumačeno potrošačko ponašanje u pravilu su predstavljani kao vrlo egzaktni i precizni iako je zapravo riječ o vrlo grubim i krajnje hipotetičkim, u najboljem slučaju samo djelomično potvrđenim teorijama.
Pokušao sam stoga osmisliti i napisati knjigu koja bi izbjegla spomenute nedostatke i bila korisna, u podjednakoj mjeri, psiholozima i nepsiholozima. Prve sam nastojao poštedjeti velikog zalaženja u psihologijske teorije koje ionako dobro poznaju, a druge sam pokušao, barem okvirno, upoznati i s novijim teorijama koje u suvremenoj psihologiji imaju mnogo veću težinu od klasičnih pristupa na kojima se prečesto zaustavljaju brojni priručnici iste tematike. Također sam nastojao relativizirati vrijednost korištenih modela potrošačkog ponašanja duboko svjestan da predstavljaju samo grubi okvir i nepotvrđeno nagađanje, a nikako konačne dosege znanosti.



Najprodavanije

 

PUT SREĆE - jorge bucay

PUT SREĆE

Cijena: 49,90 kn
Internet cijena: 47,41 kn
Uštedjeli ste: 2,50 kn
Godina izdanja: 2019
RAZNOLIKOSTI RELIGIOZNOG ISKUSTVA - Studija ljudske prirode - william james

RAZNOLIKOSTI RELIGIOZNOG ISKUSTVA - Studija ljudske prirode

Cijena: 159,00 kn
Internet cijena: 79,50 kn
Uštedjeli ste: 79,50 kn
Godina izdanja: 2017
ČOVJEK PO MJERI - KVOCIJENT INTELIGENCIJE I DRUGE ZABLUDE t.u. - stephen jay gould

ČOVJEK PO MJERI - KVOCIJENT INTELIGENCIJE I DRUGE ZABLUDE t.u.

Cijena: 240,00 kn
Internet cijena: 192,00 kn
Uštedjeli ste: 48,00 kn
Godina izdanja: 2003

Preporučamo

 

ISTANBUL JE BIO BAJKA - mario levi

ISTANBUL JE BIO BAJKA

Cijena: 249,00 kn
Internet cijena: 236,55 kn
Uštedjeli ste: 12,45 kn
Godina izdanja: 2016
KINO SLOBODA - arsen dedić

KINO SLOBODA

Cijena: 200,00 kn
Godina izdanja: 2008
KUGA I KOLERA - patrick deville

KUGA I KOLERA

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 114,00 kn
Uštedjeli ste: 6,00 kn
Godina izdanja: 2019
ČASNIK I ŠPIJUN - robert harris

ČASNIK I ŠPIJUN

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 122,55 kn
Uštedjeli ste: 6,45 kn
Godina izdanja: 2016

Što su drugi kupili

 

SOCIOLOGIJA KULTURE - franco crespi

SOCIOLOGIJA KULTURE

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 2006
BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008
STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade - f. william engdahl

STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 135,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2008


zatvori
ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća
61%
popusta
israel shahak
ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća
Vaša cijena:
35.00 kn
Redovna cijena: 89.00 kn
Uštedjeli ste: 54 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati