Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    brendovi - marke u suvremenom svijetu
Naslov:
brendovi - marke u suvremenom svijetu
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
MARKETING
Sve od nakladnika:
GOLDEN MARKETING - TEHNIČKA KNJIGA
ISBN:
978-953-212-331-9
Broj stranica:
295

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?  
 
70%
popusta
Vaša cijena:
36,00 kn
Preostalo vrijeme
1 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

wally olins

BRENDOVI - marke u suvremenom svijetu

 
 
BRENDOVI - marke u suvremenom svijetu
 
 
Cijena:210,00 kn
 
Format:23
ISBN:978-953-212-331-9
Broj stranica:295
Uvez:tvrdi
Godina izdanja:2008
Izdavač:GOLDEN MARKETING - TEHNIČKA KNJIGA, ZAGREB
Preveo(la):MARINA ZUBAK PIVARSKI
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS
Marketinški "mag", jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta, u ovoj zanimljivoj i konciznoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Novi koncept upravljanja markama ne gleda na marku samo kao način označivanja proizvoda i usluga. Proizvodi i usluge dodjeljuju se markama koje su puno važnija i stabilnija tržišna kategorija i u današnjim okolnostima moćno oruđe ostvarivanja tržišnog uspjeha. Marka je dominantno emocionalna kategorija odnosno vrijednost što pretpostavlja odvajanje koncepta upravljanja markom od upravljanja proizvodom. Utjecaj robnih maraka na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu društvenom i kulturnom životu.
Wally Olins, autor uspješnice Korporativni identitet (1989.), prema nekima biblije modernog marketinga, radio je kao savjetnik vodećih svjetskih tvrtki i vlada pojedinih zemalja. Za svoj izniman doprinos marketingu i dizajnu dobio je prestižne nagrade i priznanja.



Najprodavanije

 

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 44,70 kn
Uštedjeli ste: 104,30 kn
Godina izdanja: 2016
CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA - joseph stiglitz

CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 141,55 kn
Uštedjeli ste: 7,45 kn
Godina izdanja: 2020
ŽIVI MARX - matko (prired.) meštrović

ŽIVI MARX

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 15,80 kn
Uštedjeli ste: 63,20 kn
Godina izdanja: 2013

Preporučamo

 

PRIGOVOR SAVJESTI - john boyne

PRIGOVOR SAVJESTI

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 116,10 kn
Uštedjeli ste: 12,90 kn
Godina izdanja: 2013
BOGINJE SA ŽITKOVE - katerina tučkova

BOGINJE SA ŽITKOVE

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 141,55 kn
Uštedjeli ste: 7,45 kn
Godina izdanja: 2016
PRIČE O SAMOĆI - miro gavran

PRIČE O SAMOĆI

Cijena: 99,00 kn
Godina izdanja: 2019
NOVA MIS ČILEA - hrvoje šalković

NOVA MIS ČILEA

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 71,10 kn
Uštedjeli ste: 7,90 kn
Godina izdanja: 2015

Što su drugi kupili

 

KULTURA I JEDNAKOST - egalitarna kritika multikulturalizma - brian barry

KULTURA I JEDNAKOST - egalitarna kritika multikulturalizma

Cijena: 180,00 kn
Internet cijena: 36,00 kn
Uštedjeli ste: 144,00 kn
Godina izdanja: 2006
PRIVATNE ŽELJE I POLITIKA - michael laver

PRIVATNE ŽELJE I POLITIKA

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 45,00 kn
Uštedjeli ste: 105,00 kn
Godina izdanja: 2005
PITANJE KRIVNJE - o političkoj odgovornosti Njemačke - karl jaspers

PITANJE KRIVNJE - o političkoj odgovornosti Njemačke

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 75,05 kn
Uštedjeli ste: 3,95 kn
Godina izdanja: 2006


zatvori
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
70%
popusta
chris anderson
DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
Vaša cijena:
36.00 kn
Redovna cijena: 120.00 kn
Uštedjeli ste: 84 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati