Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    moć neetičkog poslovanja - organizacijska kultura u hrvatskoj
Naslov:
moć neetičkog poslovanja - organizacijska kultura u hrvatskoj
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
MENADŽMENT
Sve od nakladnika:
HRVATSKA SVEUČILIŠNA NAKLADA
ISBN:
978-953-169-177-2
Broj stranica:
215

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  FOREVER YOUNG - program uspjeha  
 
75%
popusta
Vaša cijena:
59,00 kn
Preostalo vrijeme
9 kupljenih
Možete dalje kupovati



menadžment

 

hrvoje pende

MOĆ NEETIČKOG POSLOVANJA - organizacijska kultura u Hrvatskoj

 
 
MOĆ NEETIČKOG POSLOVANJA - organizacijska kultura u Hrvatskoj
 
 
Cijena:130,00 kn
Internet cijena:117,00 kn
Uštedjeli ste:13,00 kn
 
Format:24
ISBN:978-953-169-177-2
Broj stranica:215
Uvez:meki
Godina izdanja:2008
Izdavač:HRVATSKA SVEUČILIŠNA NAKLADA, ZAGREB
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS
U posljednja dva desetljeća intenzivnije se istražuju kultura, identitet i imidž organizacije. Posljedica je to nove filozofije upravljanja organizacijama. Sve se više napuštaju stari obrasci koji su se bazirali na formalnoj strukturi koju radnici tek „opslužuju".
Moderne i uspješne organizacije slijede spoznaje suvremene znanosti koja u središte zbivanja stavlja čovjeka. Čovjek se smatra najvrjednijom imovinom organizacije, temeljem njezina uspjeha. Od kvalitete radnika ovisi i kvaliteta proizvoda.
Čovjek je neodvojiv od kulture svojeg okruženja, njezin je proizvod i stvaralac. Kultura poslovnog okruženja sa svojim temeljnim vrijednostima, normama po našanja i političkom klimom postavlja okvir organizacijskog ponašanja.
Organizacijska kultura, kao relativno novi koncept razumijevanja organizacij skog ponašanja osnova je za stvaranje identiteta i imidza organizacije i važan čimbenik njezina uspjeha.
Kao sustav zajedničkih vrijednosti, normi ponašanja, značenja i vjerovanja, organizacijska kultura određuje mogućnosti izgradnje pozitivnog organizacijskog identiteta i povoljnog imidža. Organizacijska kultura temelj je organizacijskog identiteta iz kojeg se stvara imidž prema poslovnom okruženju.
U suvremenim tržišnim uvjetima koje karakterizira velik broj proizvođača i njihovih roba/usluga, iznimno je važno ostvariti učinak prepoznavanja-snažan i povoljan imidž. Do njega se dolazi isključivo prepoznatljivom internom kulturom i na njezinim temeljima stvorenim identitetom.
Intenziviranje interesa za utjecaj organizacijske kulture na uspješnost njezina poslovanja započelo je osamdesetih godina prošlog stoljeća, naročito nakon izlaska knjige U potrazi za izvrsnošću (Peters & Waterman 1982). Kultura orga nizacije osnova je na kojoj se razvija organizacijska struktura, strategija i stil ponašanja, po kojem se određena organizacija razlikuje od ostalih.
Stvaranje poticajne organizacijske kulture, pozitivnog identiteta i povoljnog imidza pokazuje se kao jedan od najvećih problema hrvatskih poslovnih sustava danas, kao i uopće hrvatskog poslovnog okruženja.
Na temelju znanstvene literature i profesionalnog iskustva, ovdje se nastoje analizirati uzroci tog problema, kao čimbenika koji onemogućuje konkurentan razvoj većine hrvatskih organizacija.
Knjiga se bazira na studiji slučaja hrvatskog dioničkog društva (u državnom vlasništvu), za potrebe knjige nazvanog 4M. Društvo ima oko 50 % od ukupnog hrvatskoga kapaciteta gospodarske djelatnosti u kojoj posluje.



Preporučamo

 

ARHETIP - m.d. waters

ARHETIP

Cijena: 139,00 kn
Internet cijena: 125,10 kn
Uštedjeli ste: 13,90 kn
Godina izdanja: 2016
KUĆA SLADE - david mitchell

KUĆA SLADE

Cijena: 119,00 kn
Internet cijena: 113,05 kn
Uštedjeli ste: 5,95 kn
Godina izdanja: 2018
BJEGUNI - olga tokarczuk

BJEGUNI

Cijena: 179,00 kn
Internet cijena: 170,05 kn
Uštedjeli ste: 8,95 kn
Godina izdanja: 2020

Što su drugi kupili

 

STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade - f. william engdahl

STOLJEĆE RATA 2 - tajni geopolitički plan američke Vlade

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 135,00 kn
Uštedjeli ste: 15,00 kn
Godina izdanja: 2008
BIJELI KLAUN - damir miloš

BIJELI KLAUN

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 94,05 kn
Uštedjeli ste: 4,95 kn
Godina izdanja: 2016
BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008


zatvori
FOREVER YOUNG - program uspjeha
75%
popusta
ulrich strunz
FOREVER YOUNG - program uspjeha
Vaša cijena:
59.00 kn
Redovna cijena: 240.00 kn
Uštedjeli ste: 181 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati