Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
Naslov:
profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
V.B.Z.
ISBN:
978-953-304-019-6
Broj stranica:
283

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  NESPORAZUM  
 
81%
popusta
Vaša cijena:
34,00 kn
Preostalo vrijeme
2 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

nick wreden

PROFITABILNO BRENDIRANJE - KAKO POVEĆATI PROFITABILNOST, ODGOVORNOST I ODRŽIVOST IMENA PROIZVODA

 
 
PROFITABILNO BRENDIRANJE - KAKO POVEĆATI PROFITABILNOST, ODGOVORNOST I ODRŽIVOST IMENA PROIZVODA
 
 
Cijena:160,00 kn
Internet cijena:144,00 kn
Uštedjeli ste:16,00 kn
 
Format:24
ISBN:978-953-304-019-6
Broj stranica:283
Uvez:meki
Godina izdanja:2010
Izdavač:V.B.Z., ZAGREB
Preveo(la):ALMA KESER-BROZOVIĆ
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

"Profitabilno brendiranje" nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

"Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odli-čan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj"
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

"Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare."
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future.




Najprodavanije

 

GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli - dubravko žirovčić

GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 29,80 kn
Uštedjeli ste: 119,20 kn
Godina izdanja: 2016
INTERNET MARKETING U TURIZMU - martina (prir.) urbančić

INTERNET MARKETING U TURIZMU

Cijena: 220,00 kn
Internet cijena: 198,00 kn
Uštedjeli ste: 22,00 kn
Godina izdanja: 2016
ŽIVI MARX - matko (prired.) meštrović

ŽIVI MARX

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 15,80 kn
Uštedjeli ste: 63,20 kn
Godina izdanja: 2013
HRVATSKI TURIZAM I EU INTEGRACIJE - ivo kunst

HRVATSKI TURIZAM I EU INTEGRACIJE

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 24,00 kn
Uštedjeli ste: 96,00 kn
Godina izdanja: 2012

Preporučamo

 

OAZA POD KIŠOBRANOM - nenad đurić

OAZA POD KIŠOBRANOM

Cijena: 60,00 kn
Internet cijena: 57,00 kn
Uštedjeli ste: 3,00 kn
Godina izdanja: 2016
SAM MEĐU IRCIMA - miodrag vuković

SAM MEĐU IRCIMA

Cijena: 129,00 kn
Internet cijena: 116,10 kn
Uštedjeli ste: 12,90 kn
Godina izdanja: 2017
BJEGUNI - olga tokarczuk

BJEGUNI

Cijena: 179,00 kn
Internet cijena: 170,05 kn
Uštedjeli ste: 8,95 kn
Godina izdanja: 2020

Što su drugi kupili

 

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU - zvonimir pavlek

BRANDING - KAKO IZGRADITI NAJBOLJU MARKU

Cijena: 167,00 kn
Internet cijena: 158,65 kn
Uštedjeli ste: 8,35 kn
Godina izdanja: 2008
ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća - israel shahak

ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća

Cijena: 89,00 kn
Internet cijena: 53,40 kn
Uštedjeli ste: 35,60 kn
Godina izdanja: 2006
TREPTAJ - MOĆ MIŠLJENJA BEZ MIŠLJENJA - džepno izdanje - malcolm gladwell

TREPTAJ - MOĆ MIŠLJENJA BEZ MIŠLJENJA - džepno izdanje

Cijena: 39,00 kn
Internet cijena: 15,60 kn
Uštedjeli ste: 23,40 kn
Godina izdanja: 2011


zatvori
NESPORAZUM
81%
popusta
muris pirić
NESPORAZUM
Vaša cijena:
34.00 kn
Redovna cijena: 179.00 kn
Uštedjeli ste: 145 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati