Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
Naslov:
profitabilno brendiranje - kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
V.B.Z.
ISBN:
978-953-304-019-6
Broj stranica:
283

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  DRUŠTVENI I POLITIČKI RAZVITAK HRVATA  
 
60%
popusta
Vaša cijena:
59,00 kn
Preostalo vrijeme
1 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

nick wreden

PROFITABILNO BRENDIRANJE - KAKO POVEĆATI PROFITABILNOST, ODGOVORNOST I ODRŽIVOST IMENA PROIZVODA

 
 
PROFITABILNO BRENDIRANJE - KAKO POVEĆATI PROFITABILNOST, ODGOVORNOST I ODRŽIVOST IMENA PROIZVODA
 
 
Cijena:160,00 kn
Internet cijena:144,00 kn
Uštedjeli ste:16,00 kn
 
Format:24
ISBN:978-953-304-019-6
Broj stranica:283
Uvez:meki
Godina izdanja:2010
Izdavač:V.B.Z., ZAGREB
Preveo(la):ALMA KESER-BROZOVIĆ
dodaj u listu želja
Artikla trenutno nema na skladištu!


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

"Profitabilno brendiranje" nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost – zajedno s marketingom – izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.

Brendiranje nas uči kako poslovati. Prije svega, to je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit.

"Mnogo sam naučio iz Profitabilnog brendiranja … Knjiga na odli-čan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj"
Philip Kotler, SC Johnson & Sons

"Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare."
Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik »brenda budućnosti«. Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz Profitabilno brendiranje, objavio je i knjigu FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future.




Najprodavanije

 

PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare - george a. akerlof, robert j. shiller

PECANJE NAIVACA - Ekonomija smicalica i prijevare

Cijena: 119,00 kn
Internet cijena: 113,05 kn
Uštedjeli ste: 5,95 kn
Godina izdanja: 2017
LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega - tim harford

LOGIKA ŽIVOTA - Razotkrivanje nove ekonomije svega

Cijena: 120,00 kn
Internet cijena: 36,00 kn
Uštedjeli ste: 84,00 kn
Godina izdanja: 2009
ŽIVI MARX - matko (prired.) meštrović

ŽIVI MARX

Cijena: 79,00 kn
Internet cijena: 15,80 kn
Uštedjeli ste: 63,20 kn
Godina izdanja: 2013
KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 44,70 kn
Uštedjeli ste: 104,30 kn
Godina izdanja: 2016

Preporučamo

 

MOJ TOP - Sjećanja jednog topnika iz 1914. - paul lintier

MOJ TOP - Sjećanja jednog topnika iz 1914.

Cijena: 150,00 kn
Internet cijena: 142,50 kn
Uštedjeli ste: 7,50 kn
Godina izdanja: 2015
ĐUKA BEGOVIĆ - ivan kozarac

ĐUKA BEGOVIĆ

Cijena: 95,00 kn
Internet cijena: 90,25 kn
Uštedjeli ste: 4,75 kn
Godina izdanja: 2001
BOGINJE SA ŽITKOVE - katerina tučkova

BOGINJE SA ŽITKOVE

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 141,55 kn
Uštedjeli ste: 7,45 kn
Godina izdanja: 2016
GRADOVI I DRUGE PRIČE - gordin lakas

GRADOVI I DRUGE PRIČE

Cijena: 136,50 kn
Internet cijena: 129,68 kn
Uštedjeli ste: 6,82 kn
Godina izdanja: 2007

Što su drugi kupili

 

SOCIOLOGIJA KULTURE - franco crespi

SOCIOLOGIJA KULTURE

Cijena: 200,00 kn
Internet cijena: 190,00 kn
Uštedjeli ste: 10,00 kn
Godina izdanja: 2006
ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća - israel shahak

ŽIDOVSKA POVIJEST, ŽIDOVSKA RELIGIJA - tri bremenita tisućljeća

Cijena: 89,00 kn
Internet cijena: 35,60 kn
Uštedjeli ste: 53,40 kn
Godina izdanja: 2006
NA KRIVOGA STE SE NAMJERILI! - Vještine komunikacijske samoobrane u životu i poslu - dmitrij kovpak, andrej kamenukin

NA KRIVOGA STE SE NAMJERILI! - Vještine komunikacijske samoobrane u životu i poslu

Cijena: 99,00 kn
Internet cijena: 89,10 kn
Uštedjeli ste: 9,90 kn
Godina izdanja: 2013


zatvori
DRUŠTVENI I POLITIČKI RAZVITAK HRVATA
60%
popusta
dinko tomašić
DRUŠTVENI I POLITIČKI RAZVITAK HRVATA
Vaša cijena:
59.00 kn
Redovna cijena: 149.00 kn
Uštedjeli ste: 90 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati