Superknjižara
Vaša Košarica
vaša košarica
je prazna
promijeni valutu u:
| |
naplata
    upravljanje pomoću misija
Naslov:
upravljanje pomoću misija
sve od autora:
sve iz područja:
ekonomija
Sve od nakladnika:
MATE d.o.o.
ISBN:
978-953-246-079-7
Broj stranica:
214

Vaš e-mail:


SuperPonuda

 
  KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana  
 
50%
popusta
Vaša cijena:
79,00 kn
Preostalo vrijeme
0 kupljenih
Možete dalje kupovati



ekonomija

 

pablo cardona, carlos rey

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

 
 
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
 
 
Cijena:210,00 kn
 
Format:24
ISBN:978-953-246-079-7
Broj stranica:214
Uvez:tvrdi
Godina izdanja:2009
Izdavač:MATE d.o.o., ZAGREB
Preveo(la):FANI RADOLFI
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
  Košarica
Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu


dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:

KRATAK OPIS

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.

Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.


SADRŽAJ

Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba




Najprodavanije

 

EKONOMSKI PARADOKSI - petar filipić

EKONOMSKI PARADOKSI

Cijena: 140,00 kn
Internet cijena: 35,00 kn
Uštedjeli ste: 105,00 kn
Godina izdanja: 2012
KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 44,70 kn
Uštedjeli ste: 104,30 kn
Godina izdanja: 2016
GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli - dubravko žirovčić

GOSPODARSKA DIPLOMACIJA - Izabrani nacionalni modeli

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 29,80 kn
Uštedjeli ste: 119,20 kn
Godina izdanja: 2016
CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA - joseph stiglitz

CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA

Cijena: 149,00 kn
Internet cijena: 141,55 kn
Uštedjeli ste: 7,45 kn
Godina izdanja: 2020

Preporučamo

 

DRUGE BESIDE - jovica škaro

DRUGE BESIDE

Cijena: 147,00 kn
Internet cijena: 139,65 kn
Uštedjeli ste: 7,35 kn
Godina izdanja: 2018
POUZDAN IZVOR - merita arslani

POUZDAN IZVOR

Cijena: 69,00 kn
Internet cijena: 62,10 kn
Uštedjeli ste: 6,90 kn
Godina izdanja: 2014
DVIJE VATRE - jan guillou

DVIJE VATRE

Cijena: 59,00 kn
Internet cijena: 56,05 kn
Uštedjeli ste: 2,95 kn
Godina izdanja: 2015
NEMIRNI PLAMEN - pierre drieu la rochelle

NEMIRNI PLAMEN

Cijena: 90,00 kn
Internet cijena: 85,50 kn
Uštedjeli ste: 4,50 kn
Godina izdanja: 2019


zatvori
KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana
50%
popusta
sanja kovačević
KVALITETNE TV SERIJE - Milenijsko doba ekrana
Vaša cijena:
79.00 kn
Redovna cijena: 159.00 kn
Uštedjeli ste: 80 kn
Preostalo vrijeme
Moj račun Pomoć   Strategija | Kontakt | O nama | Troškovi isporuke | Uvjeti prodaje | Zaštita povjerljivih podataka | Izjava o privatnosti | izjava o konverziji | English
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

Kako biste mogli pristupiti vašim podacima, promijeniti ih ili nastavili kupovinu, molimo Vas da popunite slijedeće.

Zaboravili ste lozinku?
Nisam registriran i želim se registrirati