Superknjižara
Your Cart
your cart
is empty
change currency:
| |
checkout
    upravljanje pomoću misija
Title:
upravljanje pomoću misija
By the same author:
In the same category:
economics
By the same publisher:
MATE d.o.o.
ISBN:
978-953-246-079-7
Number of pages:
214

Your e-mail:


SuperPonuda

 
  SVJETOVI UMJETNOSTI  
 
80%
discount
Your price:
44,00 kn
Time left
7 bought
You can still buy



economics

 

pablo cardona, carlos rey

UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA

 
 
UPRAVLJANJE POMOĆU MISIJA
 
 
Price:210,00 kn
 
Dimension:24
ISBN:978-953-246-079-7
Number of pages:214
Binding:hardback
Published:2009
Publisher:MATE d.o.o., ZAGREB
Translated by:FANI RADOLFI
add to cart
add to wishlist
  Cart
Click on "add to cart" and item will be added to your shopping cart shown at upper right corner of window. You can make changes to your cart before proceeding to checkout.
add to cart


add to wishlist
Wishlist
Click on "add to wishlist" and item will be added to your Wishlist shown at upper right corner of window. You can make changes to your wishlist at any time.
Share with friends:

SHORT DESCRIPTION

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije. On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.

Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.


CONTENT

Mitovi i stvarnosti upravljanja:
Postoji li veza između organizacijske kulture i dobiti, Različiti načini razumijevanja organizacije, Čemu služe poduzeća
U potrazi za kulturom poduzeća:
Kulturalni problemi današnjice, Što je misija poduzeća, Vrijednosti uravnotežene kulture
Ususret novom modelu upravljanja:
Shema misije, Alati za upravljanje misijom, Dimenzije rukovođenja predvođenog misijom
Dodatak: Slučaj Sony Spain, provedba




Bestsellers

 

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla - jonathan beller

KINEMATIČKI NAČIN PROIZVODNJE - Ekonomija pažnje i društvo spektakla

Price: 149,00 kn
Internet price: 44,70 kn
You save: 104,30 kn
Published: 2016
CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA - joseph stiglitz

CIJENA PROFITA - MORAMO SPASITI KAPITALIZAM OD SAMOUNIŠTENJA

Price: 149,00 kn
Internet price: 141,55 kn
You save: 7,45 kn
Published: 2020
EKONOMSKI PARADOKSI - petar filipić

EKONOMSKI PARADOKSI

Price: 140,00 kn
Internet price: 35,00 kn
You save: 105,00 kn
Published: 2012

Recommendations

 

TAJNA SLAVUJEVE ŠUME - lucy strange

TAJNA SLAVUJEVE ŠUME

Price: 119,00 kn
Internet price: 113,05 kn
You save: 5,95 kn
Published: 2019
SUSANIN EFEKT - peter hoeg

SUSANIN EFEKT

Price: 140,00 kn
Internet price: 133,00 kn
You save: 7,00 kn
Published: 2016
BJEGUNI - olga tokarczuk

BJEGUNI

Price: 179,00 kn
Internet price: 170,05 kn
You save: 8,95 kn
Published: 2020
UCJENA - elmore leonard

UCJENA

Price: 69,00 kn
Published: 2006


zatvori
SVJETOVI UMJETNOSTI
80%
popusta
howard s. becker
SVJETOVI UMJETNOSTI
Vaša cijena:
44.00 kn
Redovna cijena: 220.00 kn
Uštedjeli ste: 176 kn
Preostalo vrijeme
My account Help   Strategija | Contact | About us | Delivery | Terms | Personal data | Privacy statement | Conversion declaration | Hrvatski
© 2001-2020, Superknjižara d.o.o.
Sva prava pridržana

In order to access your account please fill in required fields.

Forgot your password?
Create new account