Klikom na gumb "dodaj u košaricu" artikl će biti dodan u vašu košaricu koja se nalazi u gornjem desnom dijelu ekrana. Sadržaj košarice možete izmijeniti prije kupnje.
dodaj u košaricu
dodaj u listu želja
Lista želja
Klikom na gumb Dodaj na listu želja, artikl će biti dodan na Vašu listu želja koju možete pregledavati u postavkama Vašeg računa. Lista želja samo je podsjetnik na artikle koji Vas zanimaju i možete ih obrisati kad god vi to želite.
Podijeli s prijateljima:
KRATAK OPIS
Još i prije negoli je, početkom 1920-ih, John Flaherty otišao u goste Nanooku sa sjevera,s namjerom da kamerom zabilježi i/ili izrežira lovačku svakodnevicu njegove inuitske obitelji,život Drugih postao je jedno od najprivlačnijih zanimanja znatiželjnih zapadnjaka. Iz njega je nastao i etnografski dokumentarac kao moćno oruđe antropološke znanosti, ali i dokumentarna vrsta u kojoj su identitet sineasta, njegova pozicija u filmu, kao i odnos prema etnografskom subjektu temeljne referentne točke svih njegovih (re)definicija tijekom povijesti vizualne antropologije.
Ta pitanja našla su se i u središtu knjige Drugi na filmu: etnografski film i autohtono filmsko stvaralaštvo Etami Borjan, nastale kao pokušaj klasifikacije filmskih djela koja imaju etnografsku vrijednost, a ujedno na različite načine propituju žanrovske i rodovske granice te načine stvaranja audiovizualnog prikaza. U knjizi se analiziraju pretežito kanonska dokumentarna djela zapadnih antropologa ili etnosineasta, ali i suvremeni „autohtoni“ (etnografski) filmovi kao svojevrsni Četvrti film, kako bi se ukazalo na drukčije, ali podjednako kulturno i društveno kodirane načine artikulacije pozicije Drugoga u kontekstu „kolonijalne“ i „postkolonijalne“ filmske etnografije.