- Homepage
- social sciences
- psychology
- A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke
About the book A LJUDI? - Ili zašto su poslovni automobili najveća vrijednost svake tvrtke
Knjiga „A ljudi?“ obrađuje područje People Managementa (Upravljanja ljudima) kao jednog od ključnih elmenata poslovnog upravljanja uopće. U knjizi se kroz glavna poglavlja raspravlja što je uloga upravljačkog kadra iz pozicije managementa (uporavljanja), a što je njihova uloga u vođenju ljudi (leadership) i koje su ključne razlike između upravljanja i vodstva.
„A ljudi?“, je strukturirana kroz šest glavnih poglavlja i to:
-Uvodno poglavlje koje koncepcijski raspravlja razliku između upravaljanja (managementa) i vodstva (leadershipa)
-Motiviranje ljudi u poslovnom okruženju
-Organizacijska kultura, kao krucijalni element uspješnosti svake poslovne organizacije
-Pridobijanje, odabir i selekcija ljudi u organizaciju
-Razvoj i edukacija ljudi u organizaciji
-Završna rasprava o upravljanju i vodsvu kroz četiri ključna elementa (motivacija, organizacijska kultura, selekcija i razvoj ljudi)
Svako od navedenih područja zaključuje se usporedbom upravljanja i vodstva u tom području i naglašava njihov bitne razlike, ali i važnost oba elementa.
Također je svako poglavlje, na samom njegovom kraju, dopunjeno najnovijim istraživanjima, dobrim primjerima iz prakse i alatima korisnim za svakodnevu upotrebu managera u poslovnom okruženju.
Po svojoj strukturi knjiga je priručničko-udžbeničkog tipa i rezultat je prije svega iskustva autora u navedenom području.