- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

AKTIVNO TIJELO AKTIVAN UM
About the book AKTIVNO TIJELO AKTIVAN UM
Aktivno tijelo, Aktivan um, vodič je za tjelesno obrazovanje i učitelje razredne nastave koji žele svojim učenicima pomoći da budu bolji u kretanju i učenju. Kao jedna od prvih ovakvoga tipa, ova knjiga objašnjava današnje teorije koje leže u osnovi veze kretanja i učenja i nudi aktivnosti koje kod učenika posješuju tu vezu.
Najnovija istraživanja na polju obrazovanja pokazala su da kretanje i druge mozgu kompatibilne tehnike podržavaju razvoj vještine mišljenja kod učenika. Učenje zahtijeva efikasnu uporabu mozga kako bi usvojio informaciju ili je memorirao, i potom manipulirao podacima da bi rješavao probleme i došao do rješenja. Cilj ove knjige je nastavicima ponuditi informacije, procese i praktične aktivnosti kako bi postigli edukacijske ciljeve, naročito na području razmišljanja.
Ova se knjiga razvila iz onoga što se danas zna i teoretizira o moždano-kompatibilnoj edukacijskoj praksi, vrijednosti kretanja u procesu učenju, te razvoju vještina i procesa mišljenja. U osnovama, ova knjiga nudi tehnike poučavanja, metodu za razvoj lekcija i kurikuluma s ciljem učenja procesa mišljenja; te specifične smjernice, primjere i aktivnosti kojima se učiteljima omogućuje da pospješe učenje i razmišljanje učenika.
Organizacija sadržaja vodi vas od teorije do prakse. Pronaći ćete sljedeće stavke, i još više od njih:
- Uvod u teoriju koja leži u osnovi moždano-kompatibilnog učenja
- Diskusija o važnosti kretanja u procesu učenja
- Definicije Gardnerovih okvira učenja i specijalizirani procesi mišljenja
- Proces kretanja prema razvoju kurikuluma mišljenja
- Strategije stvarnoga svijeta u podupiranju učenja i uporaba moždano-kompatibilnih vježbi
- Metoda procjene mišljenja
- Aktivnosti kretanja koje imaju za cilj pospješiti mišljenje