40100023067

APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja

6,64
5,31
Lowest price in last 30 days: 5,98 
available
ISBN ISBN: 86-7102-076-2
Binding Binding: hard
Year of issue Year of issue: 2003

About the book APOKALIPSA I MARKETING - Eshatologija, eskapologija i iluzija kraja

Da li je marketing u krizi? Pojedini stručnjaci smatraju da marketinški principi više ne odgovaraju "stvarnom svijetu" marketinških menadžera, a sve veći broj teoretičara najavljuje ništa manje nego "kraj marketinga".U četrnaest eseja izloženih u ovoj knjizi istražuje se koliko su takva predviđanja točna i znanstveno opravdana. Autori proučavaju tekuće stanje marketinške znanosti i predlažu razne vizije marketinga namijenjene dvadeset prvom stoljeću. Apokalipsa i marketing je obavezno štivo za sve one koje zanima budućnost marketinga.

Translator/s
Mirjana Nikolajević
Publisher/s
ISBN
86-7102-076-2
Binding
hard
Year of issue
2003
Number of pages
406
Format
21x14 cm

Same author products