- Homepage
- social sciences
- philosophy
- BLACKWELLOVA ENCIKLOPEDIJA POLITIČKE MISLI 2 (M - Z)
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book - BLACKWELLOVA ENCIKLOPEDIJA POLITIČKE MISLI 2 (M - Z)
Ako je IDEOLOGIJA općeniti način razmišljanja o svijetu koji ima preskriptivne implikacije za politiku, onda je nacionalizam ideologija - i to daleko najmoćnija ideologija na svijetu. Kao način razmišljanja o svijetu on naglašava važnost nacije objašnjavajući povijesne procese i analizirajući suvremenu politiku, a tipična je i njegova tvrdnja da je "nacionalni karakter" prevladavajući faktor u razlučivanju ljudskih bića. U preskripti-vnom pogledu nacionalizam implicira da bi svako ljudsko biće trebalo imati jednu i samo jednu nacionalnost, koja bi morala biti primarni fokus njegovog identiteta i lojalnosti. To znači da bi ljudi morali promatrati sami sebe kao pripadnike nacionalnosti prije nego kao pripadnike bilo kakve uže, inkluzi-vnije ili mješovite grupacije; te da bi morali biti spremni na sve žrtve koje su potrebne da bi se obranili i promicali interesi nacije, bez obzira na mogućnost da to bude na račun drugih interesa.