- Homepage
- literature
- prose
- BOŽJI GRIJESI
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book BOŽJI GRIJESI
Sedamnaest lijepo posloženih priča sačinjava prvu zbirku Maje Sačer provokativno nazvanu Božji grijesi. Doista, kada se zbirka pročita u cijelosti, kada se od prve priče “Eden” i “grešaka” pri stvaranju čovjeka – koje rezultiraju komičnim i grotesknim zapletom – pročita zbirka redom, stječe se dojam drukčijeg, autorskog i vrlo autentičnog pogleda na svijet. Naime, nakon “Edena” i katapultiranja iz raja čovjeku slijedi “ljudska komedija”, niz priča iz svakodnevice presudno uronjenih u ljubavne boli i jade i konzumerističko društvo, odreda “ženski” obojanih, e da bi se sve finaliziralo s nekoliko priča koje se opet podižu do apstrakcije, do znanstveno-fantastičnih, ponekad futurističkih, a ponekad komično-teoloških priča. Tako je ovo zbirka o padu, drami – dominantno ljubavnoj – i različitim utopijskim i religijskim opcijama spasa, pri čemu se sve događa u imperiji tihe ironije.
Maja Sačer se ne gubi u pripovijedanju i mogućim stranputicama, njezine priče idu prema mekim poentama, većina priča, koje čine ponajveći, središnji dio knjige, su psiho-krokiji i mini-drame, skice velikih rasjeda.
Na vjerojatno temeljno pitanje ovih priča, ono o “pravoj” prirodi čovjekovoj i mogućnosti njezine promjene, te o odgovornosti za ljudsku nestalnost koja graniči s nesrećom, odgovor će ipak morati izvući svaki čitatelj pojedinačno, dokučiti radi li se tu samo o ljudskim grijesima ili je programer iz naslova zbirke tako, naopako, postavio stvar.