Show more Show less

29358

BRAND SENSE - REVOLUCIJA OSJETILNOG BRANDINGA

10,22
9,20
Lowest price in last 30 days: 8,18 
not available
ISBN ISBN: 978-953-6807-40-6
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2009

About the book BRAND SENSE - REVOLUCIJA OSJETILNOG BRANDINGA

U knjizi Brand Sense Lindstrom piše da brand ima obilježja već davno poznata iz evanđelja- priče koje se prenose, pretvaraju u mitove, učvršćuju kao najdublja ljudska uvjerenja. Ipak, Lindstrom je razvio model koji se ne oslanja na staru naviku brandinga - da se oglašavanjem stvara svijest o marki. Njegova je strategija stvoriti emocionalni odnos s potrošačem, stvoriti organizaciju koja je potpuno usmjerena na potrošača; potrošača se u višoj fazi uključuje u procese, tako da se i sam osjeća sukreatorom marke. Stvoriti emocionalnu vezu s potrošačem znači učiniti marku različitom od drugih, takvom da ju korisnik osjeti i usvoji.
Ljudi doživljuju svijet posredstvom svih pet osjetila - stoga nam ova knjiga može biti dobar povod za nove pristupe, ali i praktični alat za pravo branding.
Općenito, Lindstromova djela zagovaraju transformaciju marketinške strategije u procese koji rezultiraju pozitivnim ishodima; njegovo učenje nalazi uporišta u znanstvenom pristupu, ali i u upečatljivim primjerima žive prakse širom svijeta. Zato i jest toliko uspješno.

Author/s
Translator/s
Mira Armour
Publisher/s
ISBN
978-953-6807-40-6
Binding
soft
Year of issue
2009
Number of pages
197
Format
23 x 15 cm