- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- ČITANJE POUČAVANJE I UČENJE
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book ČITANJE POUČAVANJE I UČENJE
Čitanje - poučavanje i učenje jest vrijedno i sveobuhvatno djelo iz kojega se iščitava višegodišnje sustavno teoretsko, praktično i istraživačko bavljenje poučavanjem nastavnog
predmeta Hrvatski jezik, poglavito poučavanjem jezičnih djelatnosti kao njegovih sadržajnih sastavnica.
Namijenjeno je, u prvom redu, učiteljima/nastavnicima hrvatskoga jezika i studentima Kroatistike, ali budući da promovira vještinu čitanja s razumijevanjem kao odgojno-obrazovno postignuće učenika, ono postaje vrijedna stručno-metodička literatura za učitelje/nastavnike drugih nastavnih predmeta, odnosno za studente svih nastavničkih smjerova, a ne samo za one koji će poučavati Hrvatski jezik.
Važnost ove knjige je u tematizaciji bitnih sadržaja sa stajališta poticanja razvoja ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje.
Znanstvena utemeljenost i funkcionalnost čine ju ne samo pristupačnom i korisnom učiteljima/nastavnicima koji poučavaju Hrvatski jezik nego ona može izazvati zanimanje te udovoljiti i širem rasponu korisničkih potreba onih koji u svojem poučavanju polaze od teksta, odnosno od čitanja kao jezične djelatnosti.