- Homepage
- social sciences
- psychology
- DAJ I UZMI - REVOLUCIONARAN PRISTUP USPJEHU
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

DAJ I UZMI - REVOLUCIONARAN PRISTUP USPJEHU
About the book DAJ I UZMI - REVOLUCIONARAN PRISTUP USPJEHU
Dobri momci pobjeđuju samo u filmovima? Ne, osobe koje uspijevaju dijele se na one koje daju, uzimaju ili usklađuju, a uvriježeno shvaćanje da su osobe koje daju slabići i gubitnici pokazuje se potpuno pogrešnim. Davanje donosi gubitke s kojima onaj tko uzima ne mora računati, ali uspjeh koji postižu oni koji daju širi se i prelijeva, uvećavajući uspjeh onih koji se nalaze oko njih. I dok uspjeh osoba koje daju stvara vrijednost, umjesto da je samo prisvaja., osoba koja uzima uspijeva samo pod uvjetom da drugi gube.
Knjiga Adama Granta uvodi novu paradigmu u poslovanje i visoko je na listi najutjecajnijih poslovnih knjiga desetljeća. Kako kaže autor, njezin je cilj razumjeti zašto je davanje ujedno zarazno i opasno. Kako bi otkrio zašto ljudi koji daju zauzimaju vrh ljestvice uspjeha, autor je prikupio iznenađujuća istraživanja i priče iz života koje objašnjavaju na koji način davanje može biti utjecajnije – i manje opasno – nego što većina ljudi vjeruje.
Prvi dio Grantove knjige otkriva načela uspjeha osoba koje daju te pokazuje kako uspješne osobe koje daju na jedinstveni način pristupaju odnosima u četiri važna područja: povezivanje s drugima, suradnja, vrijednosti i utjecaj. Drugi dio knjige posvećen je gubicima povezanim s davanjem. Istražuje kako se osobe koje daju brane od sindroma izgaranja na poslu i kako uspijevaju ne postati mekušci i slabići.
Uz to, knjiga će vam omogućiti da osobu koja uzima prepoznate već po njezinom profilu na facebooku.