50100061583

DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka

5,31
4,25
Lowest price in last 30 days: 5,31 
available
ISBN ISBN: 978-953-222-314-9
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2008

About the book DUGI REP - Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna.
Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Author/s
Translator/s
Karmela Cindrić
ISBN
978-953-222-314-9
Binding
soft
Year of issue
2008
Number of pages
286
Format
20x15 cm