- Homepage
- arts
- photography
- DVOSTRUKA IGRA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
DVOSTRUKA IGRA
About the book DVOSTRUKA IGRA
Ukoliko si kao zadatak postavimo shvaćanje značenja fotografije (unaprijed osuđeni na neizvjesnost koja prati našu namjeru), neminovno ćemo se suočiti s važnošću konteksta koji se odražava na stvaralaštvo, njegovo urbano i društveno okruženje, situacije, intervencije i raznovrsne razine sudjelovanja. Teza o tumačenju konteksta u smislu podloge, okoline u kojoj se djelo stvara i u okvirima koje se razumijeva, a koja je strukturirana od raznovrsnih događaja i okolnosti koje su ih uvjetovale, pretpostavlja da je vizualni prostor njegov neizostavni dio strukturiran na temelju estetskih zakona - i sloboda - koji su unutar konteksta ostavili svoje tragove.
Svjesna činjenice kako nema homogenog konteksta zanimam se za elemente priča koje su neizrečene (ali nisu neizrecive), odnosno koje nisu do kraja izrečene, koje pokušavamo dokučiti sami. Mnogi kritičari pridaju kontekstu slično značenje, znajući u kolikoj mjeri umjetnička djela danas ne govore sama za sebe, već ih se percipira "kao znakove koji promatrača informiraju" o politici i kulturi, o drugim znakovima s kojima uspostavljaju odnose, jer ionako ništa nije univerzalno, svugdje jednakomjerno primjenjivo. Slike su "posrednici između svijeta i čovjeka", postale su "ekrani (koji) umjesto da predočuju, iskrivljuju svijet".