- Homepage
- literature
- prose
- DVOSTRUKI NEGATIV
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book DVOSTRUKI NEGATIV
Roman Dvostruki negativ prati tri razdoblja u životu glavnog junaka, bijelca Nevillea Listera, od početka osamdesetih u Johannesburgu i vrhunca aparthejda kada prekida studij i kada susret s fotografom Saulom Auerbachom označuje prekretnicu u njegovome životu, preko Londona, gdje je emigrirao kako bi izbjegao obavezno služenje vojnog roka, do povratka i novog života u društvu koje se stubokom promijenilo.
Na tragu klasičnog žanra romana o odrastanju, Dvostruki negativ je prije svega roman o sjećanju i konstruiranju sjećanja, o tome što i kako kao pojedinci i pripadnici određene zajednice pamtimo. U kontekstu suvremene Južne Afrike, društva koje nastaje nakon razdoblja aparthejda, sjećanje je podloga za trajnu gradnju i razgradnju identiteta, okvir u kojemu se potiskuje i obnavlja dinamika moći, sažete u metonimiji o pogledu tj. značenju i smislu fotografiranja kao subjektivne dokumentacije i mjesta u konstrukciji kompleksne i nestalne mreže odnosa koja bitno određuje sve pripadnike toga društva.