- Homepage
- social sciences
- psychology
- EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

About the book EDUKACIJSKA PSIHOLOGIJA
Knjiga obrađuje tri velike teme kojima se bavi edukacijska psihologija: učenike (njihov kognitivni razvoj i jezik, samopoimanje, socijalni i moralni razvoj, razlike među učenicima i potrebe učenja), učenje i motivaciju (biheviorističke i kognitivističke poglede na učenje, složene kognitivne procese; znanost o učenju i konstruktivizmu, socijalno-kognitivističke poglede na učenje i motivaciju u učenju i poučavanju) te poučavanje i vrednovanje. Knjiga je namijenjena profesionalcima i onima koji će se tek uključiti u rad u obrazovnom sustavu, savjetovanju, logopediji, psihologiji kao i onima koje samo zanima učenje i poučavanje. Cilj joj je prikazati načine na koje se informacije i ideje iz istraživanja edukacijske psihologije mogu primijeniti u rješavanju svakodnevnih problema poučavanja. Donosi brojne primjere, studije slučaja i praktične savjete iskusnih učitelja i nastavnika.