- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća
About the book ETIČKA KLOPKA - Mitovi o društvenoj odgovornosti poduzeća
Industrijsko se društvo proširilo i njegova je kronična neuravnoteženost postala planetarnom. Ušli smo u vrijeme za koje je znakovita činjenica da najveća poduzeća projektiraju sama sebe po mjeri svijeta. Žele biti globalna. Rast profita i vrijednosti dionica ostaju nedvojbeno hipnotičko središte njihova zanimanja, ali sve veću pozornost pridaju i stvaranju povoljnije slike o sebi u javnosti.
U potrošačkome društvu sve se mora kupiti: voda, zdravlje, obrazovanje, pa i vlastiti izgled. Zašto, bi ta prezentacija samoga sebe »etičnog, pravednog i odgovornog«, premda pod vlastitim zaštitnim znakom koji potrošačima nude velika planetarna poduzeća, trebala ostati izvan tržišta? S druge strane, mogu li tvrtke ostati odgovorne samo prema svojim dioničarima? Odgovor na ta pitanja nude rezultati sociološkog istraživanja provedenog 2005. i 2006. godine u Milanu, a realizirali su ga zaposleni u multinacionalnim trgovačkim lancima Auchanu, Carrefouru, lperCoopu i u Esselungi. Ovdje se, polazeći od osobnih iskustava, pokušalo suočiti s onim što je zapisano u »etičkim kodeksima« spomenutih tvrtki, i s onim što su te tvrtke učinile u stvarnosti: kako su se odnosile prema radnicima, kupcima i dobavljačima, a kako prema okolišu i genski modificiranoj hrani. Ovu knjigu autori su nazvali Etička klopka kako bi privukli pozornost na rastezljivost pojma »društvena odgovornost poduzeća«.