- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

EVOLUCIJA KONKURENTSKE PREDNOSTI
About the book EVOLUCIJA KONKURENTSKE PREDNOSTI
Knjiga Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima je samostalno znanstveno djelo autorice dr. sc. Maje Daraboš u suradnji s izdavačem Naklada Ljevak. Knjiga je apsolutni novitet u području strategije u uvjetima snažne konkurencije, ne samo u Hrvatskoj već i na globalnoj razini. Nastala je kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, a sve u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini.
Pitate se kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju čak i u uvjetima kada to izgleda gotovo nemoguće? Ovaj svojevrsni „priručnik“ ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima.
Ova knjiga mijenja pogled i razmišljanje do sada svjetski priznatih tradicionalnih teorija i teoretičara o postizanju konkurentske prednosti u stabilnim industrijama. Govori o tome kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju u uvjetima i kada to izgleda gotovo nemoguće. Ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima. Autorica je napravila relevantnu analizu i usporedbu modela pozicioniranja na tržištu, stavljajući naglasak na ključne elemente formiranja uspješne strategije u turbulentnom okruženju. Osim što je prva knjiga u Hrvatskoj koja istražuje ovo specifično područje dinamičnosti strategije, specifična je i po tome što je jedna od rijetkih koja povezuje znanost s realnim sektorom.
Od velike je važnosti i napomenuti da su neki od najpoznatijih i najuspješnijih hrvatskih menadžera/vlasnika poduzeća, koji posluju u upravo takvim uvjetima u regiji, dali svoje preporuke i mišljenje o knjizi.