Show more Show less

119213

EVOLUCIJA KONKURENTSKE PREDNOSTI

18,45
16,60
Lowest price in last 30 days: 14,76 
available
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2015

About the book EVOLUCIJA KONKURENTSKE PREDNOSTI

Knjiga Evolucija konkurentske prednosti: U potrazi za uspjehom u hiperkonkurentskim uvjetima je samostalno znanstveno djelo autorice dr. sc. Maje Daraboš u suradnji s izdavačem Naklada Ljevak. Knjiga je apsolutni novitet u području strategije u uvjetima snažne konkurencije, ne samo u Hrvatskoj već i na globalnoj razini. Nastala je kao rezultat višegodišnjega rada i istraživanja u području konkurentske dinamike i strateškoga pozicioniranja poduzeća, a sve u svrhu pružanja svojevrsne pomoći poduzećima za što uspješnije razumijevanje i konkuriranje u dinamičkoj okolini.
Pitate se kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju čak i u uvjetima kada to izgleda gotovo nemoguće? Ovaj svojevrsni „priručnik“ ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima.
Ova knjiga mijenja pogled i razmišljanje do sada svjetski priznatih tradicionalnih teorija i teoretičara o postizanju konkurentske prednosti u stabilnim industrijama. Govori o tome kako izgraditi uspješnu tržišnu poziciju u uvjetima i kada to izgleda gotovo nemoguće. Ukazuje na potrebe mijenjanja ponajprije razmišljanja, ali i svijesti menadžera o načinima postavljanja uspješnih strategija te daje prijedloge strateškog pozicioniranja koji vode ka povećanju poslovne uspješnosti poduzeća u današnjim uvjetima. Autorica je napravila relevantnu analizu i usporedbu modela pozicioniranja na tržištu, stavljajući naglasak na ključne elemente formiranja uspješne strategije u turbulentnom okruženju. Osim što je prva knjiga u Hrvatskoj koja istražuje ovo specifično područje dinamičnosti strategije, specifična je i po tome što je jedna od rijetkih koja povezuje znanost s realnim sektorom.
Od velike je važnosti i napomenuti da su neki od najpoznatijih i najuspješnijih hrvatskih menadžera/vlasnika poduzeća, koji posluju u upravo takvim uvjetima u regiji, dali svoje preporuke i mišljenje o knjizi.

Author/s
Publisher/s
Binding
soft
Year of issue
2015
Number of pages
232
Format
23 x 15 cm