- Homepage
- social sciences
- social sciences - various
- GRAD KAKAV BI TREBAO BITI - Etnološki i kulturnoantropološki osvrti na festivale
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
GRAD KAKAV BI TREBAO BITI - Etnološki i kulturnoantropološki osvrti na festivale
About the book GRAD KAKAV BI TREBAO BITI - Etnološki i kulturnoantropološki osvrti na festivale
Kakav bi grad trebao biti? Jedan od odgovora na to pitanje nude nam festivali.
Autorice ih u ovoj studiji promatraju kao generatore suvremenih kulturnih procesa
i kao agense koji mogu transformirati gradove u kojima se održavaju. Festival dalmatinskih
klapa u Omišu, Ogulinski festival bajke i Špancirfest u Varaždinu pritom
analiziraju kao mjesta iskazivanja i propitivanja identiteta, kao mjesta sjećanja, te
kao mjesta konstruiranja značenja grada.
Riječ je o studiji koja domaćem čitateljstvu daje najpotpuniji uvid u suvremene
teorije festivala i procesa festivalizacije. Autorice ih povezuju s trima razložno odabranim
hrvatskim primjerima, stvarajući etnografsko štivo koje plijeni i analitičnošću
i životnošću opisa festivalskih iskustava najrazličitijih sudionika – pojedinaca i
društvenih zajednica, organizatora, izvođača i publike. Sustavno ih sagledavajući u
totalitetu njihovih značenja i uporaba, autorice su postavile visoke standarde istraživanju
festivala u domaćim znanostima.
– Naila Ceribašić