- Homepage
- arts
- visual arts
- sculpture
- HRVATSKO KIPARSTVO OD 1950. DO DANAS
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

HRVATSKO KIPARSTVO OD 1950. DO DANAS
About the book HRVATSKO KIPARSTVO OD 1950. DO DANAS
Hrvatska skulptura u razdoblju od 1950. do danas važna je i znakovita slika i unutar europske umjetnosti. Značajniji se prikazi skulpture druge polovice XX. stoljeća mogu naći u pojedinačnim većim ili manjim cjelinama, manje ili više pouzdanima, dobrim interpretacijama pojedinih dijelova kiparske prošlosti i sadašnjosti. Fragmenti te slike mogu se naći na velikim tematskim, problemskim, bijenalnim i trijenalnim izložbama. Tu su i tekstovi kritičara i povjesničara umjetnosti koji su skulpturi posvetili velik dio svojih radova. Istodobno, već je zamijećeno da usprkos brojnim monografijama, pojedinim prilozima, istraživanjima, izložbama, ta slika boluje od poslovičnoga nedostatka sintetskih ocjena, studija i pristupa te bogate i vrijednosno značajne cjeline likovnoga života u Hrvatskoj nakon 1950. godine. Uz djela mnogih autora smatramo da knjiga uvaženoga profesora i povjesničara umjetnosti Grge Gamulina prirodno priziva svoj nastavak kako bi slika moderne i suvremene skulpture XX. stoljeća bila cjelovitija i potpunija u nastojanju da opravda naslovom »prigrabljeno« vrijeme.
Stoga zahvalnost profesoru Gamulinu ostaje u temeljima i ovoga napora neovisno o tome što su naši pristupi, i više nego sama građa, različiti. Jer Gamulinovom knjigom dobili smo biografski i kronološki sređenu građu do 50–ih godina prošloga stoljeća.