- Homepage
- arts
- photography
- HRVOJE SLOVENC - HRVATSKA RAPSODIJA - POGRANIČJA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
HRVOJE SLOVENC - HRVATSKA RAPSODIJA - POGRANIČJA
About the book HRVOJE SLOVENC - HRVATSKA RAPSODIJA - POGRANIČJA
Promatrajući radove teško je izbjeći pitanja, ne samo o statusu fotografije nego i o širem pojmu prikazivanja u postmodernističkom svijetu. Duboko svjestan fotografske povijesti, Slovenc se svojom serijom fotografija zapitao: Gdje je fotografija danas? Je li dokumentacija uopće moguća? Kakav je odnos između formalnih i tematskih interesa? Kakvoj su svrsi opći interesi dosad služili? Kako su povezana pojedina povijesna fotografska razdoblja sa specifičnim generičkim i tematskim sadržajem? Vrijede li još u digitalnom svijetu prijašnje preokupacije, razvijene u analognom svijetu? Čini se da u današnje vrijeme upravo ta pitanja prate svaki fotografski trud. Slovenc sugerira da na fotografiji nešto postoji, ali je skriveno jer se priroda prikazivanja toliko dramatično promijenila. Fotografije ovog rada prožete su napetošću koja od pamtivijeka postoji između umjetnosti i dokumentacije. I umjetnost i dokumentacija prisutne su u ovome radu, ali u svrhu propitivanja prirode fotografije i samoga prikazivanja.
više na http://croatian-photography.com/publication/hrvatska-rapsodija-pogranicja/