- Homepage
- literature
- theory of literature
- theatrology
- INDOŠ I ŽIVADINOV teatro-bio-grafije - sveto i ludičko kao modusi političkoga u teatru
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

INDOŠ I ŽIVADINOV teatro-bio-grafije - sveto i ludičko kao modusi političkoga u teatru
About the book INDOŠ I ŽIVADINOV teatro-bio-grafije - sveto i ludičko kao modusi političkoga u teatru
Premda se o umjetničkim praksama Damira Bartola Indoša i Dragana Živadinova već dosta pisalo, u ovoj knjizi one su prvi put povezane te znanstveno obrađene i uobličene u metodološki zanimljivu studiju, koju odlikuje izvrstan poredbeno-teatrološki uvid u problematiku, poznavanje specifičnosti izvedbenoga modusa i razvojnih faza rada odabranih autora te upućenost u širi kontekst njihove izvedbene prakse. Studija je utemeljena na akribičnome pristupu materiji, metodološki je uvjerljiva i spretno strukturirana te nadasve samosvojna u obrani i primjeni pojma 'teatro-bio-grafije' na odabrane autorske opuse.
Upravo u izvodima kojima se 'brani' uvođenje ovoga pojma – skovanoga na temelju namjernoga brisanja granica između klasičnoga teatrološkog i 'novoteatrološkog' pristupa izvedbenome fenomenu – iskazuje se idealan sklad znanstveno-metodološkoga istraživanja i književno-filozofskoga 'performiranja' marno prikupljene i obrađene materije.
- Sibila Petlevski