- Homepage
- social sciences
- IZAZOVI KOLEKTIVNOG IDENTITETA - Školovanje hrvatske manjine u Srbiji na hrvatskom jeziku
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

IZAZOVI KOLEKTIVNOG IDENTITETA - Školovanje hrvatske manjine u Srbiji na hrvatskom jeziku
About the book IZAZOVI KOLEKTIVNOG IDENTITETA - Školovanje hrvatske manjine u Srbiji na hrvatskom jeziku
Autorica obrađuje vrlo važnu temu za opstojnost i identitet hrvatske zajednice u Srbiji. Hrvati u Srbiji su status nacionalne manjine i sva prava koja iz tog statusa proizlaze, a među kojima je i pravo na obrazovanje na hrvatskom jeziku, dobili tek 2000. godine. Međutim, suprotno očekivanom na upis djece u hrvatskojezične odjele odlučio se vrlo mali broj roditelja hrvatske nacionalnosti, a isti trend nastavio se do danas. U potrazi za odgovorom na pitanje zašto je to tako započela je 2013. terensko istraživanje u gradu Subotici i selima Tavankut, Đurđin i Mala Bosna. Razgovarajući s kazivačima – roditeljima, učiteljima, ravnateljima škola, svećenicima, časnim sestrama, političarima i drugim relevantnim osobama, shvatila sam ne postoji jednostavan odgovor na to pitanje.