- Homepage
- social sciences
- sociology
- JESU LI DRŽAVNA SVEUČILIŠTA GLUPA?
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
JESU LI DRŽAVNA SVEUČILIŠTA GLUPA?
About the book JESU LI DRŽAVNA SVEUČILIŠTA GLUPA?
Knjiga propituje medijsku sliku o državnim sveučilištima kao uspješnim, stručnim i istraživačkim organizacijama. Ukazuje da državna sveučilišta ne razumiju svoju ulogu javnih organizacija kao ni svoje osnovne procese. Pojasniti će se negativni učinci državnih sveučilišta na društvo i ukazati na lošu sposobnost državnih sveučilišta da razumiju društvene trendove, optimalno razvijaju studente te pomažu u razvijanju blagostanja i civilnog društva. Slijede prijedlozi za mogući razvojni skok državnih sveučilišta prema humanim, kvalitetnim i učinkovitim stručnim organizacijama.
Državna sveučilišta čine dva različita svijeta. Prvi je svijet edukacijskog sadržaja i istraživanja koji po kvaliteti većim dijelom odgovara istraživačkim i stručnim zahtjevima. Drugi je svijet upravljanja, organizacije i edukacijskog transfera u kojem se miješaju utjecaji stručnog i istraživačkog s vjerovanjima, ideologijom te neformalnim interesima. Sukob svjetova ugrožava resurse i usporava razvoj državnih sveučilišta i društva.
Osobe koje žele steći akademski stupanj magistra struke prava mogle bi to postići na način da:
• program edukacijskog sadržaja po Bolonjskom programu završe za tri i pol umjesto za pet godina
• polože pravosudni ispit neposredno nakon diplomskog rada učenjem tijekom studija
• odmah po završetku studija znaju napisati zakon uz podršku stručnjaka, napisati složen trgovački ugovor, voditi sudske postupke, od jednostavnih do srednje složenih
• umanje troškove studija uz pomoć besplatnih udžbenika i brže ostvare punu radnu sposobnost uz pomoć priručnika za stručan rad
• povećaju vjerojatnost završetka studija i prosječnu ocjenu
• polože i nekoliko ispita iz rukovođenja, organizacije i komunikacije.
Preduvjet ovakvih ili sličnih ostvarenja na drugim odjelima je da se državna sveučilišta razviju prema stručnim načelima upravljanja i organizacije.