- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KAD ANIMACIJA SUSREĆE ŽIVE
About the book KAD ANIMACIJA SUSREĆE ŽIVE
Nedavni tehnički razvoj nudi niz mogućnosti rada na slici, njezino mijenjanje i preoblikovanje, kombiniranje animacije i klasičnog filmskog snimanja. Zahvaljujući digitalnom stvaranju danas je moguće napraviti animirane slike koje toliko nalikuju na stvarnost da gledatelj više ne može prepoznati njihovu pravu prirodu. Svježi slučaj Ryana Chrisa Landretha, filma u potpunosti animiranog računalom, počiva na dokumentarnoj temi i savršenije primjer mutacije slike o kojoj govorimo. Između Landrethova vrlo osobnog vizuala i iznimna realizma pokreta te izraza koje uspijeva dati Ryanu Larkinu, gledatelj je u neprilici; uzdrman je i prisiljen zapitati se o održivosti tradicionalnih granica između žanrova. Koliko ćemo još dugo moći razumno svrstavati filmove prema zastarjeloj tipologiji koja odvaja animaciju od filmskog snimanja, dokumentarni film od igranog? Koliko ćemo još dugo moći definirati animaciju na temelju pokreta sintetiziranog sličicu po sličicu?