- Homepage
- social sciences
- psychology
- psychology - self-help
- KAKO BITI VOĐA VUČJEG ČOPORA?
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
KAKO BITI VOĐA VUČJEG ČOPORA?
About the book KAKO BITI VOĐA VUČJEG ČOPORA?
Knjiga Jespera Juula "Kako biti vođa vučjeg čopora?" govori o promjenama u pristupu odgoju djece. Odgojne paradigme prilagodile su se društvenim i povijesnim okolnostima, a era permisivnog odgoja, dominantna u proteklih dvadeset godina, prevladana je. Roditelji koji su bili strogo odgajani učinili su sve da tako ne odgajaju vlastitu djecu. No rezultati istraživanja pokazali su da djeci takav odgoj nipošto ne odgovara. Ona trebaju vodstvo u obitelji, no vodstvo nije isto što i odgoj: naime, bez vodstva u obitelji nema ni odgoja. Roditelji mogu odgajati zdravo dijete samo ako se u roditeljskoj ulozi osjećaju kompetentnima i vrijednima, a ne bespomoćnima. Razvoj osjećaja vrijednosti u djeteta gotovo posve ovisi o roditeljskom vodstvu. Djeca i roditelji mogu učiti jedni od drugih, ali roditelji prije svega moraju kod sebe otkriti i razviti osjećaj vlastite vrijednosti kako bi ga mogli razviti kod svoje djece.