- Homepage
- social sciences
- pedagogy
- KAKO D POSTAJE R - Logopedski priručnik
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KAKO D POSTAJE R - Logopedski priručnik
About the book KAKO D POSTAJE R - Logopedski priručnik
Vodič kroz splet vježbi za postizanje ispravnog izgovora glasa / R l po verboto-nalnoj metodi - Kako D postaje R- jedan je od prvih sveobuhvatnih i sistematiziranih priručnika u Hrvatskoj, koji na iznimno stručan i praktičan način daje konkretne upute logopedima za korekciju izgovora glasa /r/.
Stručnost, jasnoća i strukturiranost priručnika u kojemu autorice na temelju osobnoga dugogodišnjeg iskustva, uz dobro poznavanje razvojnih stadija izgovora u djece i zavidno teorijsko znanje, daju upute mladim logopedima kako planirati, provoditi i pratiti korekciju glasa /r/, jednoga od najučestalijih i najzahtjevnijih za ispravljanje izgovornih poremećaja, daju posebnu vrijednost ovome djelu.
Stoga smatram da je ovaj Priručnik još jedan izvrstan dokaz kako praktično iskustvo, temeljeno na proučavanju i dobrom poznavanju teorijskih modela razvoja i metoda rada, uvijek rezultira iznimno vrijednim djelom za logopedsku praksu.