- Homepage
- social sciences
- psychology
- psychology - other editions
- KAKO MEĐUSOBNO RAZGOVARAMO 1 - SMETNJE I RAZJAŠNJENJA - Opća psihologija komunikacije
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
KAKO MEĐUSOBNO RAZGOVARAMO 1 - SMETNJE I RAZJAŠNJENJA - Opća psihologija komunikacije
About the book KAKO MEĐUSOBNO RAZGOVARAMO 1 - SMETNJE I RAZJAŠNJENJA - Opća psihologija komunikacije
Friedemann Schulz von Thun profesor je psihologije na Hamburškom sveučilištu. Doktorirao je 1973, kod Reinharda Tauscha s temom o „razumljivosti" pri prenošenju znanja. Rezultati toga istraživanja utjecali su na njegov stil pisanja. Težište njegovog rada leži na savjetovanju i treningu. Kao voditelj radne grupe „Komunikacija i pomoć pri razjašnjavanju u profesionalnom životu", spojem istraživanja, podučavanja i prakse razvio je nove koncepte daljnje i dodatne izobrazbe. Osim istraživanja komunikacijsko-psiholoških pitanja, težište njegova rada leži u iskušavanju modernih metoda treninga sa svrhom razvijanja socijalne kompetencije.
Knjiga „Kako međusobno razgovaramo 1" pripada području psihologije međuljudske komunikacije. Objavljena je 1981. godine u Rowohltovoj nakladi i danas je gotovo klasika. Nakon više od 30 izdanja prodano je preko milijun primjeraka i prevedena je na više svjetskih jezika, između ostalih i na kineski. Komunikacijski model iz prve knjige pripada općem obrazovanju, od Amnesty Internationala sve do policije i vojske. Osobiti utjecaj ima na pedagogiju (nastavnike i odgajatelje), medicinu i zdravstvenu skrb, rukovođenje i razgovore sa suradnicima u poduzećima, ali i na izobrazbu svećenika.
„Psihologija međuljudske komunikacije", koja danas tvori trilogiju, razvila se u standardno djelo za školovanje i nastavu.