- Homepage
- social sciences
- social sciences - various
- KAKO VIDIMO STRANE ZEMLJE - UVOD U IMAGOLOGIJU
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KAKO VIDIMO STRANE ZEMLJE - UVOD U IMAGOLOGIJU
About the book KAKO VIDIMO STRANE ZEMLJE - UVOD U IMAGOLOGIJU
Predodžbe/slike o stranim zemljama i narodima utkane su u europsku književnu kulturu od njezinih antičkih početaka do suvremenosti. U književnoj povijesti one postaju predmetom intenzivnijeg proučavanja od dvadesetih godina prošlog stoljeća, koje poslije Drugog svjetskog rata pod nazivom komparatistička/književna imagologija postupno zadobiva status legitimnog analitičko-interpretativnog pristupa unutar komparativne književnosti. Književna imagologija dijeli istraživački interes s mnogim suvremenim paradigmama društvenih i humanističkih znanosti, ponajprije sa socijalnom psihologijom, kulturnom antropologijom i postkolonijalnim studijima. Uz kritički predgovor D. Dukića, knjiga donosi devet kanonskih teorijskih tekstova poznatih europskih imagologa: dvojice predstavnika francuske imagologije (D.-H. Pageaux i J.-M. Moura) i četvorice predstavnika Aachenske komparatističke škole (D. Dyserinck, J. Leerssen, M. Fischer, K. U. Syndram), središta imagoloških istraživanja u 1980-im i 1990-im godinama. Koncipirana kao zbornik, ova knjiga može u hrvatskoj znanosti o književnosti i u srodnim društvenim i humanističkim disciplinama poslužiti kao uvod u imagologiju. Priređivači vjeruju da će čitatelj u njoj naći dovoljno poticaja za promišljanje problema poput odnosa takozvanog vanjskog/ideološkog i unutrašnjeg/estetičkog pristupa književnosti, međuovisnosti predodžbi o sebi i drugome te povijesne promjenjivosti, kontradiktornih značenja i pragmatičkih funkcija nacionalnih stereotipa.