- Homepage
- literature
- prose
- KAKO VOJNIK POPRAVLJA GRAMOFON
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KAKO VOJNIK POPRAVLJA GRAMOFON
About the book KAKO VOJNIK POPRAVLJA GRAMOFON
U romanu How the Soldier Repairs the Gramophone (Kako vojnik popravlja gramofon) - Saša Stanišić, koji je sada tridesetogodišnjak, slika svijet viđen očima lika srpskog učenika, čiji najbolji prijatelj nestaje zajedno sa ostalima u toku etničkog čišćenja.
Saša Stanišić je bio četrnaestogodišnji dječak kada je počeo rat u Bosni, u proljeće 1992. godine. Rat je došao skoro bez ikakvog upozorenja u njegov rodni grad Višegrad na rijeci Drini, predstavio je ovim riječima britanski BBC književno djelo bh. autora.
Kad je rat završen, a prije nego što je napisao knjigu, Saša se vratio u Višegrad da se suoči sa svojim bivšim komšijama.
Autobiografska je pozadina jasno uočljiva, a autor, pri tome, ponekad, s velikim umijećem briše granicu između stvarnog iskustva i fiktivnih događaja. Već je na samom početku jasno da će kasnije biti riječi o građanskom ratu u bivšoj Jugoslaviji, i to baš o mjestima s mješovitim stanovništvom, oko kojih su se vodile osobito teške borbe. Konkretnih aluzija u prvom trenutku, međutim, nema, pa se čitalac tako suočava s neobičnom pripovijesti, koja je prividno u suprotnosti s onim što će potom doći.