- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KLIO NA BALKANU - Prilozi analizi stanja u nastavi povijesti u Jugoistočnoj Europi
About the book KLIO NA BALKANU - Prilozi analizi stanja u nastavi povijesti u Jugoistočnoj Europi
Svaka je knjiga plod svoga vremena, a u isto vrijeme ima i "povijest" - svoju vlastitu priču. Takve su osobine osobito izražene u knjigama o povijesti jer je njihov glavni - iako ne uvijek i jasno naznačen - cilj potaknuti povijesnu svijest. Klio na Balkanu plod je dvogodišnjih zajedničkih nastojanja da se napravi detaljna, trezvena procjena poučavanja povijesti na Balkanu.
U ovom svesku nalaze se odabrani tekstovi iz knjige Clio in the Balkans (Solun 2002), u kojoj su objavljena izlaganja sa sedam radionica čije su teme bila osjetljiva regionalna pitanja proizašla iz trenutnih kontroverzi i interpretacija prošlosti.
Tekstovi se uglavnom odnose na opće informacije o obrazovnim sustavima u zemljama Jugoistočne Europe, sustav odobravanja udžbenika te produkciju i položaj povijesti u nastavnom planu i programu, kao i obvezni ili izborni status nastavnog predmeta. Kriterij za odabir bila je reprezentativnost, a cilj je bio stvaranje pregleda situacije u svim zemljama i stvaranje cjelovite slike o svim temama o kojima se na radionicama raspravljalo.