- Homepage
- literature
- theory of literature
- KNJIŽEVNOZNANSTVENI I METODIČKI PUTOKAZI NASTAVI KNJIŽEVNOSTI
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
About the book KNJIŽEVNOZNANSTVENI I METODIČKI PUTOKAZI NASTAVI KNJIŽEVNOSTI
Novo djelo autora Zvonimira Diklića jedno je od onih koja objedinjuju rezultate dugogodišnjega znanstvenog proučavanja, stručnoga promišljanja i praktičnoga ostvarivanja utvrđenih znanstvenih spoznaja, knjiga za koju se može ustvrditi da je kvalitetna, klasična, potrebna i korisna. Dajući književnoteorijski i književnopovijesni te metodički okvir odabranim književnim tekstovima, koji su odreda temeljna djela školske obradbe hrvatske književnosti, autor nudi čitatelju iscrpan pregled znanstvenih činjenica i kreativne primjere funkcionalne prilagodbe uvjetovane potrebama njihove školske interpretacije. Obrađuje djela poput Kovačićeva romana U registraturi, Šimunovićeve Duge, Krležinih Gospode Glebajeva ili umjetničkog svijeta bajki Ivane Brlić-Mažuranić, autor ostvaruje sustavan pregled književnoteorijskih značajki tih djela, dajući pritom i kreativan model njihove metodičke interpretacije.
Zanimljiv pregled školskih interpretacija književnih tekstova povedenih prema modelima suvremenih metodičkih sustava poslužit će studentima književnosti, ali i budućim učiteljima kao kvalitetan izvor građe za usvajanje teorijskih i praktičnih metodičkih znanja, a profesorima književnosti kao izvor zanimljivih, znanstveno i iskustveno utemeljenih prijedloga i uzoraka osnovnoškolske i srednjoškolske obradbe klasičnih djela hrvatske književnosti.