- Homepage
- social sciences
- psychology
- psychology - other editions
- KOMUNIKACIJSKO - PSIHOLOŠKA RETORIKA - Kako dobro javno govoriti, izlagati, prezentirati
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records
KOMUNIKACIJSKO - PSIHOLOŠKA RETORIKA - Kako dobro javno govoriti, izlagati, prezentirati
About the book KOMUNIKACIJSKO - PSIHOLOŠKA RETORIKA - Kako dobro javno govoriti, izlagati, prezentirati
Ovaj priručnik komunikacijsko-psihološke retorike temelji se na znanstvenim modelima međuljudske komunikacije, koje je razvio Schulz von Thun, psiholog humanističke orijentacije. Autorice ove knjige, Winkler i Commichau, nude u praksi iskušan model za sve one koji javno govore, izlažu i prezentiraju.
K- kompetencija l- izdržljivost A- autentičnost O- odnos
Onaj tko javno govori izložen je višestrukom ocjenjivanju auditorija, ponajprije njegova stručna kompetencija, izdržljivost, autentičnost i kvaliteta odnosa prema slušatelju. Kako se "profesionalac s ljudskim licem" može izgraditi, tvori crvenu nit ove knjige. Knjiga je namjenjena ne samo profesionalcima - trenerima, savjetnicima i mentorima, već svima koji javno govore, posebice studentima, učiteljima, nastavnicima i profesorima, znanstvenim novacima, asistentima, sveučilišnim nastavnicima, rukovoditeljima, menadžerima, novinarima, voditeljima, moderatorima i svećenicima.