- Homepage
- economics
- management
- KRIZA KAO ŠANSA - KROZ POSLOVNU KRIZU DO POSLOVNOG USPJEHA
- comics
- computer science
- current affairs
-
dictionaries / grammars / foreign languages
-
dictionaries
- croatian dictionaries
- czech dictionaries
- dictionary of art
- english dictionaries
- french dictionaries
- german dictionaries
- greek dictionaries
- italian dictionaries
- latin dictionaries
- polish dictionaries
- portuguese dictionaries
- romanian dictionaries
- russian dictionaries
- spanish dictionaries
- slovak dictionaries
- slovenian dictionaries
- foreign languages
- grammar
-
dictionaries
- economics
- gifts
- encyclopedia / handbooks
- erotica / sex
- history
- hobbies
- humour
- literature
- magazines
- maritime affairs
- multimedia publications
- natural science
- other editions
- politics
- popular science
-
reading
- 1st grade of elementary school
- 2nd grade of elementary school
- 3rd grade of elementary school
- 4th grade of elementary school
- 5th grade of elementary school
- 6th grade of elementary school
- 7th grade of elementary school
- 8th grade elementary school
- 1st grade of high school
- 2nd grade of high school
- 3rd grade of high school
- 4th grade of high school
- religion / mythology
- social sciences
- technology / engineering / construction
- textbooks
- textbooks of vocational schools and faculties
- tourism
- travel-records

KRIZA KAO ŠANSA - KROZ POSLOVNU KRIZU DO POSLOVNOG USPJEHA
About the book KRIZA KAO ŠANSA - KROZ POSLOVNU KRIZU DO POSLOVNOG USPJEHA
Vrijeme nepotopljivih brodova je prošlo, poduzeća imuna na krizu više ne postoje. Razlika između uspješnih i neuspješnih poduzeća je u odnosu prema poslovnoj krizi: uspješna poduzeća koriste se metodama i instrumentima sprječavanja krize, njezina pravodobnog prepoznavanja i ovladavanja njome, tako da kriza traje kraće, a njezine su posljedice blaže.
„Kriza kao šansa" prva je knjiga na hrvatskom jeziku koja se sustavno, jasno i jezgrovito bavi najizazovnijim područjem poslovne ekonomije. Što je poslovna kriza? Kako je spriječiti? Kako je prepoznati? Kako u krizi prepoznati izglede za nove početke? To su najvažnija pitanja, ujedno i okosnica ove knjige. Namijenjena je stručnjacima kriznog menadžmenta, menadžerima svih razina, članovima uprava poduzeća i nadzornih odbora, vlasnicima poduzeća, bankarskim i drugim stručnjacima zainteresiranima za to područje teorije i prakse.
Autorica