Show more Show less

80723

KUPOLOGIJA - ISTINE I LAŽI O TOME ZAŠTO KUPUJEMO

13,14
11,83
Lowest price in last 30 days: 10,51 
available
ISBN ISBN: 978-953-313-136-8
Binding Binding: soft
Year of issue Year of issue: 2012

About the book KUPOLOGIJA - ISTINE I LAŽI O TOME ZAŠTO KUPUJEMO

Istine i laži o tome zašto kupujemo.

„Zadivljujući uvid u to kako potrošači doživljavaju logotipe, oglase, reklame, brendove i proizvode.“ – Time

Koliko znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? U knjizi Kupologija Martin Lindstrom predstavlja zapanjujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara – pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima…
Prodaje li se uistinu seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula – miris, dodir i sluh?
Iznenađujuća otkrića Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pažnju – i navodi nas na kupovinu.

Author/s
Translator/s
Tomislav Marić
Publisher/s
ISBN
978-953-313-136-8
Binding
soft
Year of issue
2012
Number of pages
190
Format
23 x 15 cm

Same author products

-10%DANI U POVESTI TIŠINEAntikvarijat
7,16 7,96 
Lowest price in last 30 days:6,37 
-10%BRAND SENSE - REVOLUCIJA OSJETILNOG BRANDINGA
9,20 10,22 
Lowest price in last 30 days:8,18 
not available

Bestsellers from same category

-10%KAKO MANJE MISLITI - Za one koji beskonačno analiziraju
15,41 17,12 
Lowest price in last 30 days:13,70 
-10%OSOBINE I PSIHOLOŠKI UVJETI RAZVOJA DJETETA PREDŠKOLSKE DOBI
18,81 20,90 
Lowest price in last 30 days:16,72 
-10%RAZNOLIKOSTI RELIGIOZNOG ISKUSTVA - Studija ljudske prirode
18,99 21,10 
Lowest price in last 30 days:21,10 
-10%EMOCIONALNA ANATOMIJA
21,32 23,69 
Lowest price in last 30 days:18,05